Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ferrari - pigem Apple kui Volkswagen
Ferrari on kahtlemata tuntud kui ülikallite sportautode tootja ning vormel 1 karusselli kõige kuulsam võistkond, kuid Ferrari kui börsil kaupleva aktsia narratiiv on muutumas. Ferrari pole mitte luksusauto, vaid luksusbränd.
Ferrari värske 812 Superfast on oma V12 mootoriga tõeline müügihitt.
Foto: EPA
Mai alguses avalikustatud majandustulemused kinnitasid, et Ferrari pole tavaline autotootja. Itaalia autotootja EBITDA kasum kasvas esimeses kvartalis 29,5%-le aastataguselt 26,3%-lt. Tegu on väljapaistva saavutusega tööstuses, kus kahekohaline marginaal on pigem erand kui reegel.
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.