"Kalmaarimäng" on jõudnud pea kolmandiku Netflixi tellijateni.
Foto: Reuters/Scanpix
Kasvu taga on peamiselt Lõuna-Korea nüüdseks kultussarjaks kujunenud “Squid Game” ehk eesti keeles “Kalmaarimäng”. “Kalmaarimäng” on jõudnud Netflixi kaudu üle maailma 142 miljoni vaatajani, kes on vaadanud sarja vähemalt kaks minutit. See tähendab, et sarja on vaadanud kaks kolmandikku tellijatest.
Netflix teatas, et aeglasem TV-sarjade ja filmide tootmine pandeemia ajal mõjutas tellijate kasvu esimeses kvartalis negatiivselt. Aktsia reageeris 11protsendilise langusega, vahendab Reuters.
Juba aasta lõpus ettevõtetele avanev digivärav pakub kauaoodatud lahendusi ühtsel riigiametite platvormil. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ettevõtja digivärava projektijuht Anneli Sander on seda meelt, et tulevikus saab pea kogu suhtlemine riigiga käia läbi selle.