"Kalmaarimäng" on jõudnud pea kolmandiku Netflixi tellijateni.
Foto: Reuters/Scanpix
Kasvu taga on peamiselt Lõuna-Korea nüüdseks kultussarjaks kujunenud “Squid Game” ehk eesti keeles “Kalmaarimäng”. “Kalmaarimäng” on jõudnud Netflixi kaudu üle maailma 142 miljoni vaatajani, kes on vaadanud sarja vähemalt kaks minutit. See tähendab, et sarja on vaadanud kaks kolmandikku tellijatest.
Netflix teatas, et aeglasem TV-sarjade ja filmide tootmine pandeemia ajal mõjutas tellijate kasvu esimeses kvartalis negatiivselt. Aktsia reageeris 11protsendilise langusega, vahendab Reuters.
„Põllumajandust kritiseeritakse, et see on suur saastaja ning sellepärast tahtsime teada saada, kui halvad siis tegelikult oleme,“ räägib saates Eesti suurima kodumaisel kapitalil tegutseva põllundusettevõtte Agrone Grupi juhatuse liige Margus Muld.