• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 032,98
  • DOW 300,84%42 551,64
  • Nasdaq 1,45%19 688,85
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 032,98
  • DOW 300,84%42 551,64
  • Nasdaq 1,45%19 688,85
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • 14.01.22, 11:07

Novaturas teenindas mullu rohkem kliente kui pandeemia esimesel aastal

Reisikorraldaja Novaturas teenindas eelmine aasta 255 protsenti rohkem kliente kui sellele eelnenud esimesel pandeemia-aastal.
Novaturase grupi juht Audronė Keinytė.
  • Novaturase grupi juht Audronė Keinytė.
  • Foto: Novaturas
Eelmise aasta käive ulatus 109,6 miljoni euroni ja oli 233 protsenti enam 2020. aasta tulemused, kuid 39 protsenti väiksem kui 2019. aastal samal ajal. Kokku teenindas ettevõte eelmise aasta jooksul 172 000 klienti, mis on küll 255 protsenti rohkem kui 2020. aastal, kuid 41 protsenti vähem kui 2019. aastal.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 15.12.21, 12:45
Novaturas kasvas 11 kuuga mühinal
Reisifirma Novaturas püsib pärast koroonakriisi kasvukursil, tõusvas joones on kerkinud nii ettevõtte käive kui ka reisijate maht.
Börsiuudised
  • 15.11.21, 14:15
Novaturas alustas neljandat kvartalit tugevate tulemustega
Reisifirma Novaturas teatas täna oktoobrikuu tulemused, mille kohaselt oli ettevõtte käive pea 20 miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele