Teksatootja kaalub kaubamärgi müüki, aktsia langes 10%
Teksarõivaste tootja Levi Strauss kaalub Dockersi kaubamärgi võimalikku müüki ning avalikustas prognoosid neljandaks kvartaliks. Ettevõtte aktsia langes 10%, vahendab Yahoo Finance.
Teksatootja, kes soovib tugevdada oma peamise ehk Levi's kaubamärgi ja aktiivrõivaste kategooria Beyond Yoga kasvu, on teatanud Dockersi kaubamärgi strateegilisest ülevaatamisest. Selle kasumlikkust on kahjustanud tarbijate tagasihoidlikud kulutused Euroopas ja USA-s.
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, milles e-poed mängivad olulist rolli. „Ostu sooritamisel e-poest saavad otsustavaks, kui lihtsaks on tehtud kauba leidmine ja selle eest tasumine,“ rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth Äripäeva raadios.