Eelmisel nädalal enda osalusega firma Geenius Meedia Ekspress Grupile müünud Henrik Roonemaa rääkis, et üks etapp oli ettevõttele hästi raske. "Olime liiga suur, et olla elustiili-butiikettevõte, ja samas liiga väike, et hakata ehitama ettevõttele vajalikke struktuure nagu müügiosakond või finantsjuht. Ametid, mis on väikesele ettevõttele suhteliselt kallid, aga sa ei saa suuremaks ilma, et kaljult alla hüppamata ja neid palkamata," rääkis ta. "Võttis pikka aega, et saada aru, et peame selle väga riskantse liigutuse tegema." Kui poole aasta jooksul poleks hakanud tagasi tooma, olnuks tõsine mats firmale.
Roonemaa rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuidas Geenius Meedia jõudis Ekspress Grupiga müügi osas kokkuleppele ning millist rolli Roonemaa Geeniuses edaspidi täidab. Samuti selgitas ta, millist lisandväärtust Geenius Ekspress Grupile pakub.
Kuula intervjuud siit:
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.