Hinnad tõusevad: kas neljarealised maanteed ja Rail Baltica ikka tulevad?

    Riigi põhimaanteede neljarealiseks ehitamiseks vajame senisest oluliselt rohkem raha, ent nii eurorahastus kui riigieelarveline raha ähvardab lähiaastatel hoopis väheneda.

    Saates räägimegi riigi põhimaanteede ehitusprojektidest ning ka Rail Baltica ehitusest ja küsime, kuidas hinnata tehtud töid ning kuidas tagada järgnevate projektide kvaliteetne ja õigeaegne valmimine kiire hinnatõusu tingimustes. Kas ehitushankeid ähvardab kiire hinnatõusu tõttu ebaõnnestumine, sellest räägivad saates endine Maanteeameti juht, tänane RB Rail Eesti filiaali juht Priit Sauk ning Transpordiameti taristu haldamise teenistuse direktorit Raido Randmaa.

    Uurime, mis on tänaseks saanud ka endise rahandusministri Martin Helme plaanist kasutada Tallinn-Pärnu-Ikla maanteel PPP-projekti ning kui palju kulub tervikuna aega, et ühe teelõigu ehitamise plaanist jõuda kopa maasse löömiseni. Rail Balticu ehitamise juures ei saa mööda tõsiasjast, et 900km kiirraudtee korraga ehitamise võimekust  Euroopas ei ole, seega tuleb ehitada etappide kaupa.

    • Eetris on ehitusuudised
    • 14.09.2021
    KIIRUS:
    Hinnad tõusevad: kas neljarealised maanteed ja Rail Baltica ikka tulevad?
  • Hetkel kuum