Suvekodu müügiks video meisterdanud ning selle ootamatu populaarse läbi maja müügini jõudnud pulmaisa ja reisihuvilise Andres Karu sõnul võib sotsiaalmeedias ootamatult suure tähelepanu saada just üdini aus karakter.
Karu toob saate “Ruutmeetrite taga” kommentaaris välja et kindlasti aitab ka võimaluse korral naljaka fiktiivse karakteri loomine, mis aitab lugu rääkida. Kindlasti ei ole Karu sõnul huvitavad sellised müügi- ja turundusmaterjalid, mille sisu on ette aimatav.
Saate üks peamistest kõnelejatest, kinnisvaraanalüütik, sisulooja ja arhitektuurihuviline Risto Vähi selgitab aga, et Ilu, emotsiooni ja huumori kõrval otsivad inimesed sotsiaalmeediast ka tänasel meelelahutuslikul ajastul asjalikku infot.
Kinnisvara müügist sotsiaalmeedias rääkivas raadiosaates kummutab Vähi levinud arvamuse asjaliku postituse ebapopulaarsusest. “Väidan, et paljud inimesed tänasel meelelahutuse-ajastul otsivad sotsiaalmeediast ka hetke, kus nad saaksid midagi uut ja huvitavat teada. Otsitakse sellist ahhaa-momenti,” märgib Elum Kinnisvara arendusjuht Vähi.
Ta märgib, et inimestele meeldib vaadata ilu, mis tekitab unistamise tunnet, mida kinnisvara müügivideo võiks pakkuda. “Inimestele meeldib mõtetega kuhugi minna, ennast kenasse kohta paigutada. Ja kui sa suudad sinna veel lahedat infot juurde panna, mis tekitab näiteks väikese arutelu – sellised videod on väga populaarsed.”
Saates on Vähi kõrval teiseks külaliseks Elum Kinnisvara kutseline maakler Janely Laur, kes teeb kõikidest oma müügis olevatest objektides ka videod, märgib et umbes veerand kontaktidest tuleb tema kui maakleri jaoks sotsmeediast. Samuti räägib Laur saates, palju nad ühe video tegemise ja ka levi eest keskmiselt maksavad ning milliste objektide videotesse panustatakse rohkem.
Risto Vähi sõnul on maakleri eesmärk siduda üheks tervikuks objekti pakkumise kogumis: kuulutus, selle tekst, video, kõik lisainfo mida maakler annab ning mõistagi ka adekvaatne pakkumise hind ning kui see õnnestub, on müügi õnnestumine kõige reaalsem.
Räägime saates, kuidas tõmmata esimese paarikümne sekundiga vaataja tähelepanu ning mis nippidega tekitada maakleril karakter, mis hoiab vaatajat konkreetses video juures. Vähi ja Laur räägivad miks nad sotsiaalmeedias turundust ja müüki teevad, palju sellele aega ja raha panustavad ja ka millal see hakkab tagasi hakkab teenima. “Iga nädal tuleb ennast uute trendidega kurssi viia ja katsetada. Kõik mis õnnestub, võtame töösse,” sõnastab Vähi.
Illustreeriva foto autor Nicole Louise Powell / SWNS/Scanpix.
Saadet juhib Lauri Leet.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.