• OMX Baltic−0,16%291,06
  • OMX Riga−0,09%911,36
  • OMX Tallinn−0,18%1 886,26
  • OMX Vilnius−0,05%1 260,26
  • S&P 500−0,29%6 870,56
  • DOW 300,49%47 865,66
  • Nasdaq −0,79%23 769,07
  • FTSE 1000,03%9 758,65
  • Nikkei 2250,04%51 325,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,32
  • OMX Baltic−0,16%291,06
  • OMX Riga−0,09%911,36
  • OMX Tallinn−0,18%1 886,26
  • OMX Vilnius−0,05%1 260,26
  • S&P 500−0,29%6 870,56
  • DOW 300,49%47 865,66
  • Nasdaq −0,79%23 769,07
  • FTSE 1000,03%9 758,65
  • Nikkei 2250,04%51 325,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,32
  • 30.10.25, 14:06

“Vahel on võti alasti aususes”. Tipud räägivad, kuidas kinnisvaraga ühismeedias laineid lüüa

00:00
  • Lauri LeetLauri Leet
 “Vahel on võti alasti aususes”. Tipud räägivad, kuidas kinnisvaraga ühismeedias laineid lüüa

Suvekodu müügiks video meisterdanud ning selle ootamatu populaarse läbi maja müügini jõudnud pulmaisa ja reisihuvilise Andres Karu sõnul võib  sotsiaalmeedias ootamatult suure tähelepanu saada just üdini aus karakter.

Karu toob saate “Ruutmeetrite taga” kommentaaris välja et kindlasti aitab ka võimaluse korral naljaka fiktiivse karakteri loomine, mis aitab lugu rääkida. Kindlasti ei ole Karu sõnul huvitavad sellised müügi- ja turundusmaterjalid, mille sisu on ette aimatav.

Saate üks peamistest kõnelejatest, kinnisvaraanalüütik, sisulooja ja arhitektuurihuviline Risto Vähi selgitab aga, et Ilu, emotsiooni ja huumori kõrval otsivad inimesed sotsiaalmeediast ka tänasel meelelahutuslikul ajastul asjalikku infot.

Kinnisvara müügist sotsiaalmeedias rääkivas raadiosaates kummutab Vähi levinud arvamuse asjaliku postituse ebapopulaarsusest. “Väidan, et paljud inimesed tänasel meelelahutuse-ajastul otsivad sotsiaalmeediast  ka hetke, kus nad saaksid midagi uut ja huvitavat teada. Otsitakse sellist ahhaa-momenti,” märgib Elum Kinnisvara arendusjuht  Vähi.

Ta märgib, et inimestele meeldib vaadata ilu, mis tekitab unistamise tunnet, mida kinnisvara müügivideo võiks pakkuda. “Inimestele meeldib mõtetega kuhugi minna, ennast kenasse kohta paigutada. Ja kui sa suudad  sinna veel lahedat infot juurde panna, mis tekitab näiteks väikese arutelu – sellised videod on väga populaarsed.”

Saates on Vähi kõrval teiseks külaliseks Elum Kinnisvara kutseline maakler Janely Laur, kes teeb kõikidest oma müügis olevatest objektides ka videod, märgib et umbes veerand kontaktidest tuleb tema kui maakleri jaoks sotsmeediast.  Samuti räägib Laur saates, palju nad ühe video tegemise ja ka levi eest keskmiselt maksavad ning milliste  objektide videotesse panustatakse rohkem.

Risto Vähi sõnul on maakleri eesmärk siduda üheks tervikuks objekti pakkumise kogumis: kuulutus, selle tekst, video, kõik lisainfo mida maakler annab ning mõistagi ka adekvaatne pakkumise hind ning kui see õnnestub,  on müügi õnnestumine kõige reaalsem.

Räägime saates, kuidas tõmmata esimese paarikümne sekundiga vaataja tähelepanu ning mis nippidega tekitada maakleril karakter, mis hoiab vaatajat konkreetses video juures. Vähi ja Laur räägivad miks nad sotsiaalmeedias turundust ja müüki teevad, palju sellele aega ja raha panustavad ja ka millal see hakkab tagasi hakkab teenima. “Iga nädal tuleb ennast uute trendidega kurssi viia ja katsetada. Kõik mis õnnestub, võtame töösse,” sõnastab Vähi.

Illustreeriva foto autor Nicole Louise Powell / SWNS/Scanpix.

Saadet juhib Lauri Leet.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele