Rivo Sarapik • 5. november kell 10:23

Kogemus: digitaliseerimisega muudab äri konkurentsikindaks

Nefabi äri on viimastel aastatel täielikult muutunud. Niiöelda kastivabrikust on saanud vältimatu osa klientide tarneahelaset ehk pakendilogistika partner.

Muutuse on toonud lisaks loomingulisusele, muutuste juhtimisele ka tarneahela protsesside digitaliseerimine, mis loob eeldused suurteks ärimuutusteks. Ärimudelit muutmata ei avaks kliendid Nefabile oma väärtusahelat ehk paremal juhul telliks nad Nefabilt toodetud kaupu ja tegemist oleks tavalise müüja-ostja suhtega, mis kestab soodsama pakkumise leidmiseni.

Kuidas Nefabi tegevus ümber korraldati, millised sammud on digitaliseerimisel astutud ja millised on ees ning kuidas digitaliseerides head nõu saada, selgub juba saatest.

Saates on külas Nefab Pakcaging juht Jana Salm ja Eesti tarneahelate juhtimise ühingu PROLOG juht Peep Tomingas.

Saatejuht on Rivo Sarapik. 

Kogemus: digitaliseerimisega muudab äri konkurentsikindaks
Kogemus: digitaliseerimisega muudab äri konkurentsikindaks05.11.2020
Hetkel kuum