Kuidas panna ennast kliendi kingadesse

    Kliendikesksus aitab luua tooteid ja teenuseid, mida inimesed vajavad ja ostavad. Kliendikogemuse testimine aitab vältida tootearenduse vigu ning luua tooteid ja teenuseid, mida on mugav kasutada. 

    Saates "Teabevara tund" räägib Futuristi UX disainer ja Äripäeva IT juhtimise teabevara autor Andres Kostiv, kuidas kliendi vajadust testida, millal seda teha ja kui palju selleks aega varuda. Samuti selgitab ta disaini kliendikeskset rolli. Saame teada, mis on keeruliste U-tähega terminite UI (user interface) ja UX (user experience) sisuks ning mis neid eristab.

    Saadet juhib Äripäeva teabekeskuse juht Liivi Kedelauk.

    • Teabevara tund
    • 08.10.2020
    KIIRUS:
    Kuidas panna ennast kliendi kingadesse
  • Hetkel kuum