• OMX Baltic−0,15%302,64
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,33%1 988,24
  • OMX Vilnius0,00%1 195,71
  • S&P 5000,00%5 663,94
  • DOW 300,00%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,38%8 564,09
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,24
  • OMX Baltic−0,15%302,64
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,33%1 988,24
  • OMX Vilnius0,00%1 195,71
  • S&P 5000,00%5 663,94
  • DOW 300,00%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,38%8 564,09
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,24
  • 10.03.20, 14:00
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas reklaamida end välismaal?

00:00
  • Uku NurkUku Nurk
Kuidas reklaamida end välismaal?

Silen Space on oma toodangu turustamisel, hoolimata lühikesest tegutsemisajast, olnud väga edukas. Võtmefaktoriteks on konkurentidest eristuv toode ja selgelt paika pandud turundusstrateegia.

Stuudiosse on palutud Silen Space juht - Endrus Arge ja Goal Marketing loovjuht - Marko Saue. Saates keskendume Silen Space näitel eksporditurgudele ja uurime, kuidas teha reklaami väljaspool Eestit. Saatejuht on Uku Nurk.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele