• OMX Baltic−0,13%308,43
  • OMX Riga0,39%873,18
  • OMX Tallinn−0,04%2 048,88
  • OMX Vilnius−0,55%1 206,38
  • S&P 500−0,39%5 940,46
  • DOW 30−0,27%42 677,24
  • Nasdaq −0,38%19 142,72
  • FTSE 1000,03%8 783,6
  • Nikkei 225−0,61%37 298,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,72
  • OMX Baltic−0,13%308,43
  • OMX Riga0,39%873,18
  • OMX Tallinn−0,04%2 048,88
  • OMX Vilnius−0,55%1 206,38
  • S&P 500−0,39%5 940,46
  • DOW 30−0,27%42 677,24
  • Nasdaq −0,38%19 142,72
  • FTSE 1000,03%8 783,6
  • Nikkei 225−0,61%37 298,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,72
  • 08.05.25, 14:00

Lotus rikub sõidugurmaani jaoks ülejäänud autod ära

00:00
  • Karl-Eduard Salumäe
Lotus rikub sõidugurmaani jaoks ülejäänud autod ära

Eheda sõiduelamuse otsija jõuab varem või hiljem Lotuste juurde, kuid nende proovimisega kaasneb oht, et pärast seda mõjuvad muud autod lootusetult kobakate ja inertsetena.

„Kui sul on võimalus Lotusega sõita, aga mitte osta, siis ära sõida sellega – sa rikud kõik teised autod enda jaoks ära,“ ütleb autoajakirjanikust Lotuse Elise’i omanik Veli Valentin Rajasaar saates „Autojutud“.

Miks nii? Asi taandub Lotuse asutaja Colin Chapmani kuulsaimale printsiibile, mis kõlab: lihtsusta ja lisa kergust. Väikestel-kergetel autodel on aga eeliseid, mida hindavad ja naudivad täiel määral üksnes tõelised sõiduentusiastid.

Lähemalt saab kuulata saatest, mida juhib Karl-Eduard Salumäe.

Fotol esimese põlvkonna Lotus Elise. Autor: Lotus Cars

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele