Tihti mõeldakse ettevõtetes eduka turunduse jaoks kõneisikut otsides näitlejate ja influencerite peale, kellel on palju jälgijaid - pereettevõtjad näevad seda aga suure riskina.
"Valides kampaanianägusid, on oluline, et nad kannaksid lõpuni välja brändi väärtusi ning vaja on kindlustunnet, et nad ei teeks ka enda elus midagi sellist, mis võib ettevõtte mainet kahjustada," jagab ohukohtasid agentuur La Eqwador asutaja ja juht Heily Aavik. "Lisaks on ka finantsiline risk, kuna kui sisulooja tunneb, et ettevõte on end temaga juba väga ära sidunud ja sõltuv, võib ta ühel hetkel hakata ootamatult suuri summasid küsima."
"Kui sotsiaalmeedia turunduses hakata näitlejaid või sisuloojaid kasutama, siis see on üsna kulukas, aga nali-naljaks, tegelikult oma pereliikmed ja töötajad toodavat tunduvalt paremat sisu ning on rahakotisõbralikumad," räägib ka enda kogemusest Büroomaailma juhatuse liige Kristine Ross, kes on enda ettevõtte turundusvankri ette rakendanud oma isa Jüri koos lapselapse Juliusega.
Kristine lisas pereliikmete kasutamise silmnähtava boonusena, et see annab võimaluse nooremaid põlvkondi paremini pereettevõttega siduda, neile ettevõtlust lähemalt tutvustada ja oma tegevuse juurde tuua, rääkides läbi nende keele ja slängi.
Nopri alustas läbi perekonna turunduse loomist juba 5 aastat tagasi. Nopri saab tänu sellele vältida tasulise reklaami ostmist ning jõuab endiselt poole aastaga kümnete miljonite vaatamisteni. "Perega seotud sisu töötab, sest see on ehe, usaldusväärne, kõnetab inimesi rohkem kui ükski reklaam. Reklaami täna inimesed näha ei taha või kui tahavad, siis ainult lahedaid reklaame," avas edu tagamaid Nopri Talumeierei tegevjuht Karl Niilo.
Kuidas hoopis enda pereliikmeid kaasata ettevõtte turundusse ja ise sotsiaalmeedia kanalites kuulsaks saada? Kuula allolevast podcastist kolme Eesti pereettevõtte kogemuse läbi, kuidas pereliikmete kasutamine turunduses aitab kaasa tuua miljoneid vaatamisi erinevates sotsiaalmeediakanalites ning hüppelise kasvu käibes. Enda nippe ja kogemusi jagavad Nopri Talumeierei tegevjuht Karl Niilo, Büroomaailma juhatuse liige Kristine Ross ning agentuur La Eqwador juht ja asutaja Heily Aavik.
Pereettevõtjate liikumist toetavad pikaaegsed pereettevõtted Terminal ja Büroomaailm.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.