Saates külas juht, kes korraldab Eesti tähtsaimale ja tuntuimale telefoninumbrile ehk 112 vastamist ja sellele helistanute abistamist. Saates on külas Häirekeskuse juht Kätlin Alvela.
Räägime sellest, kuidas ta on Häirekeskuse juhiks kasvanud, kuidas spetsialistist õnnestunult tippjuhiks areneda, läbipõlemisest ja sellest välja tulemisest, kuidas tipus on üksik ja kuidas tippjuht peab panema omale kokku abiliste meeskonna. Kätlin Alvelal tähendab see lisaks coachile ka näiteks isiklikku psühholoogi ja psühhiaatrit.
Teeme juttu ka sellest, kuidas ta on ebamugav juht ja miks see on hea, keerulistest otsustest ja sellest, miks juhtimine tähendab riskimist.
Saatejuht on Rivo Sarapik.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.