Viis sammu, kuidas haarata tarbija tähelepanu

    Räägime saates sellest, kuidas võita tarbija tähelepanu. Meediaagentuuride OMD ja PHD uuringute juht Velli Kütt ja OMD Eesti juht Toomas Tepomes jagavad teadmisi, mis on saadud üle-euroopalistest reklaamiuuringutest, ja võrdlevad teiste riikide kogemust Eesti omaga.

    Saates antakse viis praktilist soovitust selle kohta, kuidas võita tarbija tähelepanu reklaami, kanali ja formaadi, heli ja mentaalse kättesaadavusega seoses.

    Saatejuht on Hando Sinisalu.

    Fotol Velli Kütt ja Toomas Tepomes. Foto: Äripäev.

    • Sisuturundussaade
    • 21.04.2023
    KIIRUS:
    Viis sammu, kuidas haarata tarbija tähelepanu
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.