Toome kuulajani kasulikud turundus- ja reklaamivaldkonna uudised, intervjuud, arvamus- ja kogemuslood ning asjalikud nõuanded. Oma ala eksperdid räägivad viimastest turundustrendidest, uutest tööriistadest ja globaalsetest praktikatest.
Saates "Eetris on turundusuudised" tuleb juttu turunduspsühholoogiast ning erinevate kanalite mõjust tarbijakäitumisele. Selleks oleme saatesse kutsunud Kantar Emori käitumisteaduste juhteksperdi Heidi Reinsoni.
Saates arutletakse muuhulgas sotsiaalmeedia mõjust enesehinnangule ja manipuleerimisest, kuidas e-kaubanduses otsuseid langetatakse, sõnumite AB testimisest avalikus sektoris ning ka protsessidest, kuidas kliendid käituvad.
Saadet juhib Keit Ausner Äripäevast.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Pildil vasakult: Keit Ausner ja Heidi Reinson.
Foto: ...
Saates "Eetris on turundusuudised" tuleb juttu turunduseelarvest ja turundusinvesteeringutest ning ka sellest millistele turunduskanalitele tasub alanud aastal keskenduda.
Selleks oleme saatesse kutsunud agentuurist Must Uba Rannar Remmelga, Marec Hermani ja Lukas Lainsalu. Saadet juhib Keit Ausner Äripäevast.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Pildil tagumises reas: Rannar Remmelgas, Marec Herman ja saatejuht Keit Ausner. Esiplaanil Lukas Lainsalu. Foto: Äripäev
Saade "Eetris on turundusuudised" keskendub turundusagentuuri palkamisele ja koostöö tegemisele. Sellel teemal arutlevad saates Rannar Remmelgas reklaamiagentuurist Must Uba ja Karl Altraja agentuurist Zavod. Saadet juhib Keit Ausner Äripäevast.
Saates tuleb juttu sellest, millisel juhul tasub reklaamiagentuuriga koostööd teha. Samuti arutletakse selle üle, et kui ettevõttes ei ole turundusjuhti, siis kes peaks olema suhtluses agentuuriga kontaktisikuks ning kuidas mõõta kasu agentuuriga koos töötades?
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Pildil ...
"Eetris on turundusuudised" saade keskendub lojaalsusprogrammidele ja kliendi eluea pikendamisele. Sellel teemal arutlevad saates Wolt Eesti turundusjuht Taali Lauri ja Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats ning saatejuht Keit Ausner Äripäevast.
Saates tuleb juttu klientide müksamisest, klientide segmenteerimisest, ostukäitumisest, andmetöötlusest ning ka erinevatest lojaalsusprogrammidest.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Pildil: tagumises reas Wolt Eesti turundusjuht Taali Laur, saatejuht Keit Ausner, esireas Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats.
Foto: Äripäev
Tänane saade keskendub trendimuutustele turunduses ja tarbijakäitumises. Sellel teemal arutlevad saates Kantar Emori ärisuuna juht Aivar Voog ja saatejuht Keit Ausner Äripäevast.
Saates tuleb juttu uuringu tulemuste tõlgendamisest, meediatarbimisest, brändidest ja nende tuntusest, keskkonnasäästlikest toodetest, turismisektorist ja e-kaubandusest ning selle mõjust.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Foto: Äripäev
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates on fookuses reklaamiseadus ning selle mõju turundusele.
Saates arutletakse selle üle, millised lüngad on reklaamiseaduses ning mis tuleb seal üle vaadata. Juttu tuleb ka alkoholi tarbimisest, finantsteenuste reklaami piirangutest, sotsiaalmeedia reklaamidest ning influenceritele tehtud reklaamijuhendist.
Selleks oleme saatesse kutsunud reklaamiagentuuri Tank loovjuhi Joel Volkovi ja Saku Õlletehase turundusjuhi Eva Maarendi. Saadet juhib Keit Ausner.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Pildil (vasakult): saatejuht ...
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates on fookuses ettevõtte nägu internetis ehk siis koduleht.
Eelkõige pakub tänane saade huvi väikeettevõtjatele ja neile, kes ise oma ettevõtte kodulehega pusivad – räägime siis sellest, kuidas oma ettevõtte koduleht nähtavaks teha ning millised baas asjad peavad olema seadistatud, et turundustegevustega alustada.
Selleks oleme saatesse kutsunud Marec Hermani ja Rannar Remmelga agentuurist Must Uba. Saadet juhib Keit Ausner.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Pildil vasakult: Rannar ...
"Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu erinevatest provotseerivatest ja kõmu tekitanud kampaaniatest. Selleks oleme külla kutsunud reklaamiagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuhi Urmas Villmanni ja La Muu asutaja Rasmus Raski, kes analüüsivad saates erinevaid kampaaniaid, mis ühiskonda on raputanud.
Saates tuleb juttu ka segastest sõnumitest, fopaade ennetamisest ning ka pöörastest ideedest.
Saadet juhib Keit Ausner.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.