Autotootjate väga suured kulutused pole elektritoitel sõidukite arendamisele ja autode digitaliseerimisele end veel tagasi teeninud ning koroonakriis lõi neid selle võrra valusamalt, selgitab ajakirja Autoleht tegevtoimetaja Tõnu Korrol.

- Võrreldes Lõuna-Euroopa autotootjatega on mõnevõrra parem seis Saksa tootjatel, kellel on olemas suuremad reservid.
- Foto: Raul Mee
Samas tõdes Korrol Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et autofirmade finantsseis on erinev. Kui suurtel Saksa tootjatel, nagu Volkswagen, on kümnete miljardite eurode jagu reserve, siis Lõuna-Euroopa markide, nagu Fiat, olukord on tunduvalt ebakindlam.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubandus kasvab ja koos sellega kasvavad ootused ka pakisaatmisele. Lihtsa ja kiire ostlemise puhul ei tohiks ka saadetiste teekond takerduda keerulistesse vormidesse ning lepingutesse. Siin tuleb mängu pakisaatmislahendus Shipit24.eu, mis muudab
pakisaatmise ning tagastamise mugavaks ja soodsaks nii ettevõtetele kui ka eraisikutele.