Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas analüütika ja lojaalsusprogrammid enda kasuks tööle panna?
Kuidas mõõta, inimesi segmenteerida, lojaalsusprogrammi teha ja kuidas seeläbi ettevõtte tulemusi parandada, rääkis raadiosaates "Digiturunduse praktikum" analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik.
Verston Eesti juht Jarmo Liiveri sõnul peab tulevik olema targem, rohelisem ning paindlikum. Eesti suurim taristuehitaja on teinud kestlikkusest oma strateegilise prioriteedi ning just muutuste juhtimine aitab ettevõttel Euroopa mastaabis eestvedajaks pürgida.