• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,25
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,25
  • 10.08.20, 10:44

Kuidas analüütika ja lojaalsusprogrammid enda kasuks tööle panna?

Kuidas mõõta, inimesi segmenteerida, lojaalsusprogrammi teha ja kuidas seeläbi ettevõtte tulemusi parandada, rääkis raadiosaates "Digiturunduse praktikum" analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik.
Priit Kallas Dreamgrow Digitalist ning Newbase'i asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik.
  • Priit Kallas Dreamgrow Digitalist ning Newbase'i asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik. Foto: Äripäev
Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele