Äripäev • 10. august 2020 kell 7:44
Saated
Ainult tellijale

Kuidas analüütika ja lojaalsusprogrammid enda kasuks tööle panna?

Priit Kallas Dreamgrow Digitalist ning Newbase'i asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik.  Foto: Äripäev

Kuidas mõõta, inimesi segmenteerida, lojaalsusprogrammi teha ja kuidas seeläbi ettevõtte tulemusi parandada, rääkis raadiosaates "Digiturunduse praktikum" analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik.

Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
    Hetkel kuum