• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 5000,18%6 682,79
  • DOW 300,11%46 303,76
  • Nasdaq 0,42%22 765,08
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,92
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 5000,18%6 682,79
  • DOW 300,11%46 303,76
  • Nasdaq 0,42%22 765,08
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,92
  • 10.01.23, 16:00

Tuntud ärimees viib kõik restoranid ökomärgi alla

Restoraniärimees Kristjan Päeske räägib saates "Turismitund", miks ta on võtnud vaevaks oma toidukohtadele hankida keskkonnahoidlikku tegutsemist tunnustava Green Key märgise. "See ei ole järjekorne turundusvõimalus, vaid me päriselt tahame restoranide protsesse paremini korraldada," ütles Peäske.
Restoranide Lee, Lore ja Freya peremees Kristjan Peäske viib kõik oma restoranid Green Key ökomärgise platvormile. Miks – rääkis ta saates "Turismitund".
  • Restoranide Lee, Lore ja Freya peremees Kristjan Peäske viib kõik oma restoranid Green Key ökomärgise platvormile. Miks – rääkis ta saates "Turismitund".
  • Foto: Raul Mee
Praegu on Green Key märgis olemas Lee restoranil, kuid Peäske sõnul saavad märgise varsti ka tema restoranid Lore Bistroo ja Freya.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele