• OMX Baltic−0,18%290,2
  • OMX Riga−0,4%909,04
  • OMX Tallinn−0,33%1 933,96
  • OMX Vilnius0,17%1 237,69
  • S&P 5000,59%6 643,7
  • DOW 300,65%46 247,29
  • Nasdaq 0,44%22 484,07
  • FTSE 1000,77%9 284,83
  • Nikkei 225−0,87%45 354,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,02
  • OMX Baltic−0,18%290,2
  • OMX Riga−0,4%909,04
  • OMX Tallinn−0,33%1 933,96
  • OMX Vilnius0,17%1 237,69
  • S&P 5000,59%6 643,7
  • DOW 300,65%46 247,29
  • Nasdaq 0,44%22 484,07
  • FTSE 1000,77%9 284,83
  • Nikkei 225−0,87%45 354,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,02
  • 13.04.23, 12:12

Automüüja uuest maksust: sõnumid võiksid olla selgemad

Sõnumid võiksid olla natukene selgemad, praegu räägitakse, et on vaja 120 miljonit koguda, siis räägitakse, et maks peaks vähendama autostumist, viskas Auto100 Škoda margi müügijuhi Gert Rohtla õhku murekoha.
Kas automaksu eesmärk on rohereform või riigikassa täitmine?
  • Kas automaksu eesmärk on rohereform või riigikassa täitmine?
  • Foto: Andras Kralla
Mida siis automaksuga ikkagi taotletakse? Rohtla lisas, et automaks peaks olema võimalikult lihtne, arusaadav ja vältima varimajandust.

Seotud lood

Juhtkiri
  • 12.04.23, 15:27
Kui automaks, siis mitte kaua mõeldud kööbakas
Automaksuga kokku korjata kavatsetav rahahunnik on suur ning kipub kõnelema sellest, et ennekõike kehtestatakse maks ikkagi selleks, et eelarveauke lappida. Tuleb teha paremini, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Uudised
  • 12.04.23, 16:17
Bolt ja Citybee automaksu pärast liialt ei muretse
Samal ajal rõhutavad mõlemad autorendiettevõtted, et kvaliteetse ühistranspordita maainimesele ei tohi seadus liiga teha.
  • ST
Sisuturundus
  • 25.09.25, 14:55
Kuidas teha ettevõtte jaoks mõistlik valik: seadme ostuhind on üksnes jäämäe tipp
Kui IT-spetsialistid ei jõua enam halvasti töötavate arvutite üle arvet pidada, töötajad peavad pidevalt tegelema tõrkuvate süsteemiga, või olulised dokumendid lähevad kaotsi, siis ei ole enam tegu vaid tehniliste muredega. See on ettevõttele reaalne rahaline kadu. Seetõttu on kriitiline mõista, et mida enam organisatsioon tehnoloogiast sõltub, seda olulisemaks muutub arvestada seadmete omamise kogukulu – sealhulgas ka hooldust ja tootlikkuse vähenemist – mitte pelgalt algset ostuhinda.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele