Ehkki mõlemal ettevõttel on lai autopark, usuvad nii Bolt kui ka Citybee, et pigem loobuvad inimesed isiklikest autodest rendiauto kasuks.
Foto: Liis Treimann
Nädalavahetusel koalitsiooniläbirääkimistel kokku lepitud automaks on teinud ärevaks nii eraisikud kui ka ettevõtted. Ühel või teisel viisil ripub maksukirves kõigi pea kohal, ehkki siiani pole teada, kuidas täpselt uus seadus välja näeb.
Automaksuga kokku korjata kavatsetav rahahunnik on suur ning kipub kõnelema sellest, et ennekõike kehtestatakse maks ikkagi selleks, et eelarveauke lappida. Tuleb teha paremini, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Plaanitaval automaksul on mõte siis, kui anname arutelu käigus koalitsioonilepingusse kirjutatud lihtlausele sisu ega lähene teemale ühekülgselt, kirjutab Veho ASi tegevjuht ja juhatuse liige Keijo Kaasik.
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.