Cleveroni turundusjuht paljastab, kuidas jalg suurklientide ukse vahele saada
Globaalsete suurklientide püüdimiseks tuleb teha head turundust ja müügitööd, kuid kõige paremini töötab rahulolev klient, rääkis Cleveroni turundusjuht Kertu Kuusik.
Tihtipeale tuleb müügi õnnestumiseks klient Cleveroni Viljandi tehasesse automaate kaema tuua, ütles ettevõtte turundusjuht Kertu Kuusik. Foto: Eiko Kink
"Me näeme, et moel või teisel ikkagi see, et su tänane klient on rahul ja ütleb, et see töötabki, on see, kus sa saad jala ukse vahele," rääkis Kuusik Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Intervjuus rääkis Kuusik, kuidas äriklientidele keskenduva ettevõtte brändi üles ehitada, ning avaldas, kuhu loodab Cleveron 2030. aastaks jõuda.
Juttu tuli ka sellest, kuidas on Eesti kiire hüppe kõrval ülejäänud maailmas pakiautomaatide kasutamine levinud.
Intervjueeris Hando Sinisalu.
Cleveroni turundusjuht paljastab, kuidas jalg suurklientide ukse vahele saada
Pakiautomaatide arendaja Cleveroni asutaja Arno Kütt müüs üllatava hinnaga suure tüki ettevõttest, mis viis firma hinnalipikult sadu miljoneid eurosid.
Omniva sisenes uuele turule, ostes erapakiautomaatide arendaja Parcelsea kõik Eestis asuvad automaadid. Veel mõne kuu eest võttis Cleveronist pärit juhtidega Parcelsea Cleveroni automaadid üle.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.