Fotol tollikoer Hans Omniva sorteerimiskeskuses pakke üle nuuskimas. Üha rohkem kaupa tellitakse Hiinast ja eeskätt just Temust, mis teeb Eesti kaupmehed murelikuks.
Foto: Liis Treimann
„Minu vererõhk läheb Temu peale mõeldes üles. Mul on tugevad tunded Temu ja Sheini suhtes, ja need tunded on eranditult ainult negatiivsed. Miks inimesed sellist rämpsu kokku ostavad?“ ütles saates ajakirjanik Pille Ivask.
Kohati nahaalsete võtetega end ka Eesti kaubandusturule suruv Hiina internetipood Temu teeb kohalikele kaupmeestele tuska, tekitades peale maksumure ka küsimuse, mida hiinlased kõikide meie andmetega teevad.
“Nagu tabletiärikas oleks,” muretseb mees, kes on pakkunud end müügiportaalis Osta.ee lahkelt kaalulangetuse sensatsioonravimit vahendama. Nüüd niheleb ta ebamugavalt teisel pool telefonitoru. Nimetagem teda Aivariks.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.