Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus Opel Insignia: miski pole enam endine!

    Sõit eestFoto: TõSi Meedia OÜ

    "Me pidime ju Opelit pildistama," imestab fotograaf, kui uue Insigniaga kokkulepitud parklasse keeran. "Aga see on ongi ju Opel," kostan vastu. Fotograaf uudistab auto tagaosas olevat logo ja möönab siis: "Pagan, ma vaatasin esimese hooga, et BMW või midagi sellist."

    Mootor: 4R bensiiniturbo, 1490 cmVõimsus: 165 hjPöördemoment: 250/2000–4500 Nm/rpmTippkiirus: 222 km/hAeg 0–100 km/h: 8,9 sKeskmine kütusekulu: 6,0 l/100 kmPakiruumi maht: 490/1450 lMudeli baashind: 21 500 €Opel Insignia baashind: 19 200 € (1,5 Turbo 140 hj)

    Allikas: Opel Southeast Europe LCCFotod: TõSi Meedia OÜ

    Uus Opel Insignia on astunud väga suure sammu edasi nii disaini, tehnoloogia kui ka sõidumugavuse poolest. Piisab visata vaid pilk tema mõõtmetele, kui on selge – Opelit on kannustanud ilmselge soov astuda Insigniaga välja klassikaliste kesk(päraste) autode seast.
    Uue Grant Spordi pikkuseks on 4897 mm, mida on veidi enam kui Lexus GS-il ja pisut vähem kui Mercedes-Benzi E-klassil. Seni keskklassi üks pikimatest, Mazda 6, on temast lühem 27, Škoda Superb aga koguni 35 mm. Tere tulemast suurde keskklassi!
    Näeb, mida teised ei suuda
    Uue Insignia 32-st LED-moodulist (2 x rohkem kui Astral) koosnevad Intellilux LED Maatriksi esituled näevad seda, mida ükski teine auto samast klassist ei suuda. Jaanipäevajärgsel suveööl sõitsime süsteemi katsetama peaaegu kottpimedale metsavahelisele teele. Selle mõnekümnekilomeetrise ringi jooksul jooksis üle tee kolm kitse, neli jänest ja lugematu arv kodukasse.
    Foto: TõSi Meedia OÜ
    Tunnistan ausalt, kui ma oleksin tol hetkel sõitnud oma autoga, oleksin vähemalt ühele kitsele konkreetselt otsa põrutanud. 400 meetri kaugusele ulatuvad LED-tuled näitasid aga juba kaugele ära, et midagi helkivat justkui vilksatas eemal võsa vahel. Äkki metslooma silmad? Hoog sai täiesti maha pidurdatud ning hopsti, kaks kitse lidusidki üle tee. Otse auto nina eest.
    Ka siis, kui teine auto vastu tuli, jäid põõsad valgustatuks. Auto lõikas nagu rätsepakääridega välja täpselt mõõdetud osa valgusvihust vastusõitja suunal, ülejäänud tee oli valgustatud nagu täistuledega ikka.
    Valikuid mistahes maitsele
    Uus Insignia silub meie ebatasaseid teid suurele keskklassile omaselt, mootori- ja rehvimüra on eeskujulikult summutatud ning juhiasend on mugav. Pikemaks sõiduks saab juhiistet reguleerida kõikvõimalikes suundades (kaasa arvatud külgtoe ja istmepadja laiust). Kui sellest veel vähe, võib sisse lülitada massaažifunktsiooni või istme ventilatsiooni.
    Sõit tagantFoto: TõSi Meedia OÜ
    Mootorivalik võib esialgu ehmatada, sest 1,5-liitrine mootor sedavõrd suure auto kapoti all ei tõota esmapilgul paljut. Tegelikkus on aga midagi muud. Tänu turbole on sellest mootorist kuni 165 hj välja pigistatud ning liiklustihedal Tallinna-Tartu maanteel on temaga möödasõite teha absoluutselt probleemivaba.
    Kui see tegevus muidugi üldse meelde tuleb, sest juba ammu pole ma kogenud nii intelligentset püsikiirusehoidjat. Et ta suudab iseseisvalt pikivahet eessõitjaga, pole mingi uudis, kuid et ta teeb seda niivõrd märkamatult, oli üllatav. Isegi kui keegi sulle möödasõidul järsult otse nina ette keerab, ei karga ta närviliselt püsti piduritele, vaid laseb hoo maha nii sujuvalt ja vaikselt, et reisijad ei pane tähelegi järjekordse liiklushuligaani nina ette maandumist.
    Mootorivaliku tipus on ka 260 hj ja 2-liitrine bensiiniturbo, diisleid on aga koguni neljas erinevas võimsusastmes: 110, 136, 170 ja 210 hj. Käigukaste on valikus kolm: 6-käiguline manuaal ja automaat ning täiesti uus 8-astmeline automaat tippversioonidel. Valik on teie!
    Nutigurmaanide unistus
    Tehnoloogiaid mugavaks kulgemiseks on autol varuks aga küll ja veel: sõidurajalt kõrvale kaldudes kohendab ta ise rooli uuesti kursile, esiklaasile manatakse info hetkekiirusest, kehtivast kiiruspiirangust, navigatsioonijuhistest või audioseadetest, info valikut saab igaüks ise seadistada oma soovi järgi.
    KaameraFoto: TõSi Meedia OÜ
    Parklates manööverdamisel on suurepäraseks abimeheks 360 kraadi vaade ümber auto ning suunajuhistega tagurduskaamera. Parkimisabimees suudab auto iseseisvalt vabale kohale manööverdada nii risti- kui ka pikisuunas. Universaalkerega Sport Tourer avab tagaluugi pelgalt jalaviipe peale. Loetelu kõikvõimalikest tehnoloogilistest abimeestest on lõputu.
    Mahukas ja praktiline
    Uus Insignia on esialgu saadaval kahes kereversioonis: kupeelik luukpära Grand Sport ja universaalkerega Sport Tourer. Esialgu seetõttu, et kohe-kohe on tulemas ka kõrgendatud Country Tourer. Eraldi sedaani uuest Insigniast enam ei tule ja miks peakski: väljanägemine oleks tal Grand Sportiga identne, kuid auto ise oluliselt ebapraktilisem.
    PakiruumFoto: TõSi Meedia OÜ
    Luukpära hiiglasliku tagaluugi varjus on aga pakiruum, mis suudab endasse neelata isegi suure tugitooli, pisematest asjadest rääkimata. Kellel sellest aga ei piisa, saab alati valida universaalkeraga variandi, mis mahutab kuni 1665 liitrit.
    SeestFoto: TõSi Meedia OÜ
    SeestFoto: TõSi Meedia OÜ
    Hinnad algavad Grand Toureril 19 200 eurost, Sport Toureril ca 1000 euro võrra kõrgemalt. Tähelepanuväärne on siinjuures tõsiasi, et selle raha eest on juba pardal Opel Eye süsteem ehk adaptiivne püsikiirusehoidja koos roolikorrektsiooniga rajajälgimise funktsiooniga, avariiennetussüsteem jms. Samuti 7-tolline Intellilinki multimeediasüsteem koos käed-vabad-telefoniühenduse ja muuga.
    Uuri uue Opel Insignia kohta lähemalt: www.opel.ee
    Äripäeva sisuturunduslikke autoteste teeb 18 aastat autoajakirjanikuna töötanud Tõnu Tramm.
    Äripäeva sisuturunduslik autotest on Äripäeva uudistetoimetusest sõltumatu rubriik, mis koostöös automüüjatega toob Äripäeva lugejani Eesti turul müüki tulevate uute autode testid.
     
    Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Vaikne börsipäev viis S&P 500 indeksi uue rekordini
Suurele reedele eelnev kvartali viimane börsipäev kergitas S&P 500 indeksi vaikselt tänavu juba 22. rekordini.
Suurele reedele eelnev kvartali viimane börsipäev kergitas S&P 500 indeksi vaikselt tänavu juba 22. rekordini.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Eestlane tõusis suure Soome börsifirma ärijuhiks
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.
Varem Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuseid juhtinud Helen Metsvaht läks omanikfirma Cityconi juhatusse ärijuhiks.