Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Internetis turundamiseks peab olema strateegia

    Alustav ettevõtja peab omale internetis turundamiseks selgeks tegema mõisted: sihtrühma seadmine, mõõdetavus, remarketing ja ROI.

    Google ja Facebook võtsid eelmisel aastal pea 43% kogu maailma digireklaami tulust. Ega Eestigi selles osas erine.

    Diana Taluri,Marketing Sharks OÜ strateeg
    Internetiturundus on hea kanal leidmaks endale uusi kliente hea kuluefektiivsusega. Kõik me teama, et peamine erinevus tavameediast on mõõdetavatus. Internetiturunduses on võimalik väga täpselt jälgida, milline kanal ja kui palju teile kasumimarginaali toob. Samas väga vähesed ettevõtted seda ka igapäevaselt ja/või korrektselt teevad. Hea mõõdetavus puudub näiteks raadioreklaamis, televisioonis või ajakirjanduses. See on ka üks põhjus, miks internetiturundus on ajas pidevalt kasvanud ja seda just traditsioonilise turunduse arvelt. Internetiturunduse üks hea omadus on see, et reklaamikampaaniaid saab koheselt muuta vastavalt vajadusele. Kampaaniaid on võimalik väga täpselt sihtida sihtrühma osas. Alates asukohast kuni vanuseni välja. Lisaks veel uuesti turundamise võimalus. See tähendab, et kord kodulehte külastanud isik saab külge kleebise ja teil on võimalik tema käitumise järgi temale uuesti väga personaalselt reklaamsõnumit edastada. Kokkuvõtvalt - iga potentsiaalne klient on võimalik targasti turundades ikkagi kliendiks pöörata. Hea võimalus kontrollida, kuidas töötab Sinu internetiturundus, on vaadata kodulehe statistikast nt Google Analytics -> aquisition/all traffic/channels. Seal näitab kõige viimane tulp, milline kanal on toonud meile kõige enim päringuid ehk kas internet-iturundus  on efektiivne. Seda infot hakkate nägema ka teie, kui teil on Google Analyt-icsis tehtud ära vastavad seadistused.
    Google Analytics märtsikuu 2017 marketingsharks.ee päringute statistika
    Millised on peamised internetiturunduse kanalid ja mida kasutatakse Eestis enim?Maailmas on reklaamituru vallutanud 2 giganti - Google ja Facebook. Lisatud pildilt on näha, et neile kahele kuulus eelmine aasta pea 43% kogu maailma reklaamitulust. Ega Eestigi selles osas erine. Meie kohalikud portaalid kaotavad juba aastaid kliente just neile kahele gigandile. Igaüks meist teeb põhjaliku eeltöö ettevõtte kohta otsingumootorist või siis pöördub soovituse saamiseks sõprade/tuttavate poole Facebookis. Miks siis ettevõtted peaksid toimima teisiti? Miks me ei ole hästi esindatud kohtades, kus on meie kliendid? Kahes järgnevas lõigus tuleb juttu nii otsingumootori- kui ka sotsiaalmeediaturundusest.Sügavamalt otsimootoriturundusest (SEO, AdWords)Internetis enamus inimesi otsivad informatsiooni erinevate toodete ja teenuste kohta. Ehk teevad niinimetatud kodutööd ennem ostuotsust. Seetõttu ongi otsingumootori turundus väga suure osakaaluga internetiturundusest. Otsingumootoriturunduse alla loetakse:SEO-d ehk kodulehe optimeerimist otsingumootoritele parema positsiooni saa-vutamiseks märksõnade lõikes, mis teile olulised on. Heade tulemuste tulemusena on teie koduleht just nende märksõnadega nähtav, millega teie kliendid teie valdkonna teenusepakkujat otsivad.AdWords ehk tasuline reklaam otsingutulemuste lehel. Konkurentsitihedamates val-dkondades on tihti näha üleval ja ka lehe allosas reklaame. See on tasuline reklaam ehk Google AdWords. Reklaami peal klikkides makstakse Google’le raha ja klikihind sõltub juba oksjonipõhisest konkurentsist.
    Sügavamalt sotsiaalmeedia kanalitest FB, LinkedIn, Instagram Nii nagu igas turunduses peab ka sotsiaalmeedia turunduses olema strateegia. See võib olla täiesti erinev. Üks ettevõte kasutab nt Facebooki fännilehte klientidega su-htlemiseks ehk klienditeeninduse efektiivsemaks korraldamiseks, teine kasutab LinkedIni eksportpartnerite leidmiseks ja kolmas Instagrami oma ettevõtte sisekultuuri tutvustamiseks, et värvata just parimaid spetsialiste üle maailma. Sotsiaalmeedia kanali edukuse määrabki õige pikaajalinestrateegia. Sotsiaalmeedia ei ole midagi muud, kui üks uus viis klientidega suhtlemiseks. Ja edu tagabki õige strateegia ja pikaajaline pühendumine! Kui soovid rohkem teada antud teemal, siis kutsume Sind lahkesti lugema meie internetiturunduse blogi.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA majanduskasvu pidurdumine kukutas aktsiaid
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.