Google ja Facebook võtsid eelmisel aastal pea 43% kogu maailma digireklaami tulust. Ega Eestigi selles osas erine.
Internetiturundus on hea kanal leidmaks endale uusi kliente hea kuluefektiivsusega. Kõik me teama, et peamine erinevus tavameediast on mõõdetavatus. Internetiturunduses on võimalik väga täpselt jälgida, milline kanal ja kui palju teile kasumimarginaali toob. Samas väga vähesed ettevõtted seda ka igapäevaselt ja/või korrektselt teevad. Hea mõõdetavus puudub näiteks raadioreklaamis, televisioonis või ajakirjanduses. See on ka üks põhjus, miks internetiturundus on ajas pidevalt kasvanud ja seda just traditsioonilise turunduse arvelt. Internetiturunduse üks hea omadus on see, et reklaamikampaaniaid saab koheselt muuta vastavalt vajadusele. Kampaaniaid on võimalik väga täpselt sihtida sihtrühma osas. Alates asukohast kuni vanuseni välja. Lisaks veel uuesti turundamise võimalus. See tähendab, et kord kodulehte külastanud isik saab külge kleebise ja teil on võimalik tema käitumise järgi temale uuesti väga personaalselt reklaamsõnumit edastada. Kokkuvõtvalt - iga potentsiaalne klient on võimalik targasti turundades ikkagi kliendiks pöörata. Hea võimalus kontrollida, kuidas töötab Sinu
internetiturundus, on vaadata kodulehe statistikast nt Google Analytics -> aquisition/all traffic/channels. Seal näitab kõige viimane tulp, milline kanal on toonud meile kõige enim päringuid ehk kas internet-iturundus on efektiivne. Seda infot hakkate nägema ka teie, kui teil on Google Analyt-icsis tehtud ära vastavad seadistused.
Sügavamalt sotsiaalmeedia kanalitest FB, LinkedIn, Instagram Nii nagu igas turunduses peab ka sotsiaalmeedia turunduses olema strateegia. See võib olla täiesti erinev. Üks ettevõte kasutab nt Facebooki fännilehte klientidega su-htlemiseks ehk klienditeeninduse efektiivsemaks korraldamiseks, teine kasutab LinkedIni eksportpartnerite leidmiseks ja kolmas Instagrami oma ettevõtte sisekultuuri tutvustamiseks, et värvata just parimaid spetsialiste üle maailma. Sotsiaalmeedia kanali edukuse määrabki õige pikaajalinestrateegia. Sotsiaalmeedia ei ole midagi muud, kui üks uus viis klientidega suhtlemiseks. Ja edu tagabki õige strateegia ja pikaajaline pühendumine! Kui soovid rohkem teada antud teemal, siis kutsume Sind lahkesti lugema meie
internetiturunduse blogi.