Juhtidel on aeg küsida, mida kestlikkus nende ettevõttele tegelikult tähendab. Muutuv ärikeskkond eeldab, et kestlikkusest saab tööriist, millega tugevdada oma meeskonda, partnereid ja äri vastupanuvõimet.

- Ettevõtetel tuleb kestlikkust käsitleda strateegilisest vaatepunktist, kaasates nii töötajad, tarnijad, partnerid ja kliendid, leiavad Els Heile-Sundkvist ja Marko Siller.
ESG konsultatsioonifirma
Sustinere viimane uuring tõi esile ettevõtjate seisukohad selle kohta, kuidas nende juhtimisstrateegia seostub jätkusuutlikkuse, kerksuse ja pikaajaliste äriplaanidega. Viimaste aastate muutused ESG-maastikul on sundinud ettevõtjaid ümber mõtestama, mida tähendab kestlikkus äris.
"Ettevõtte kerksus ei seisne üksnes võimes kriise üle elada – see peitub võimes suunata, mõjutada ja luua väärtust ka ebamäärasuses,“ ütleb Sustinere asutaja ja partner
Marko Siller. ESG ei ole enam „ülemuslik nõue“, vaid konkurentsieelis – võimalus kujundada organisatsiooni seestpoolt ja tugevdada sidemeid väljapoole.
Kerksus – süsteemi, isiku, kogukonna või ühiskonna võime hakkama saada inimese või looduse põhjustatud ohtudega. (Sõnaveeb)
Sustinere partner ja ESG strateegianõustaja Els Heile-Sundkvist lisab: „Kui reeglid taanduvad, kerkib esile ettevõtte tegelik võimekus – mõista oma mõju, hinnata riske ja teha valikuid, mis toetavad kestlikku arengut.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Milline on juhtide uus roll? Kuidas muuta ESG juhtimisvahendiks ja kuidas ehitada vastupidavaid ettevõtteid, mis suudavad suunata ka oma ärivõrgustikku? Sellest lähemalt sisuturundussaates “Jätkusuutlik ja roheline”. Saadet juhib Juuli Nemvalts.
Kuidas teha kestlikkusest oma konkurentsieelis?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

6% intressimäär ja kord kvartalis väljamaksed: märkida saab 17. juunini