• OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 2252,72%48 877,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 2252,72%48 877,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • 29.12.21, 13:54

Arvustus. Uus defekas on tagumiste usteta parem

Lühike kere, riidest istmed ja plekkveljed annavad Land Rover Defenderile juurde, mitte ei jäta ilma.
Land Rover Defenderi nüüdisversioon näeb oma ikoonilise eelkäija moodi nurgeline välja, kuid ülejäänud aspektides erineb pehmelt öeldes suuresti. Et seda ka kolmeukselisena pakutakse, väärib tunnustust.
Teeme selle kohe selgeks: Defenderi uusversioon näeb oma ikoonilise eelkäija moodi nurgeline välja ning tunneb end maastikul otsekui siga poris, ent eheduse poolest „vana hea defekaga“ võrdlust ei kannata. Paljuski põhjusel, et nüüdis-Defender on laias laastus igati normaalne neljarattaline, originaal aga kõike muud kui seda.

Seotud lood

Suur lugu
  • 28.09.21, 13:00
Arvustus. Oivaline Alpine näitab autode rasvumise probleemi suurust
Hingestatud sõit Alpine A110 roolis paneb naeratama sama laialt nagu sulgkerge kassipoja hellalt hüpitamine. Annaks autode jumal, et niisuguseid neljarattalisi tehtaks ka tulevikus.
Uudised
  • 12.06.21, 15:00
Arvustus. Kui te Jeepi kastikast sotti saate, siis palju õnne!
Alustame peamisest: igal Jeep Gladiatoril, viis ja pool meetrit pikal maastur-kastikal, käivad uksed ja katusetükid küljest ning tuuleklaas maha. Mille kirevase päralt ometi? See on Jeepi värk, te ei saaks aru.
Uudised
  • 11.11.21, 10:07
Suzuki Jimny arvustus: aus pisikaubik tööl, lahe elustiilimaastur kogu aeg
Karmistunud heitmenormide tõttu vahepeal müügilt kadunud, kuid N1G-kategooria kaubikuna Euroopa turule tagasi vingerdanud Suzuki Jimnyst vahvamat tarbesõidukit Eestis ilmselt ei leia.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.10.25, 13:44
Verstoni juhti Jarmo Liiverit tabas kliimamuutuste kiirus Norras kalal käies
Verston Eesti juht Jarmo Liiveri sõnul peab tulevik olema targem, rohelisem ning paindlikum. Eesti suurim taristuehitaja on teinud kestlikkusest oma strateegilise prioriteedi ning just muutuste juhtimine aitab ettevõttel Euroopa mastaabis eestvedajaks pürgida.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele