Suzuki Jimny arvustus: aus pisikaubik tööl, lahe elustiilimaastur kogu aeg
Karmistunud heitmenormide tõttu vahepeal müügilt kadunud, kuid N1G-kategooria kaubikuna Euroopa turule tagasi vingerdanud Suzuki Jimnyst vahvamat tarbesõidukit Eestis ilmselt ei leia.
Ratsionaalselt võttes pole 22 000eurone Suzuki Jimny ilmselt ei enamikule ettevõtetele ega inimestele hea valik. Aga tõik, et see suudab nii maastikul kui linnas suunurga muigele vedada, paneb sellele vägisi mitteratsionaalse pilguga vaatama. Foto: Raul Mee
11. novembril ilmus Äripäeva tellijatele suunatud Sõidukite erileht.
Viiendat põlve metsakasvataja ning metsaomanik ja täpsussaagimise maailmameister Taavi Ehrpais katsus ja katsetas Äripäeva palvel kahel päeval John Deere’i kinnise kabiiniga UTV-d.
32aastane rekajuht Eva Rosenberg-Pruuli elas äsja Soomes tööl olles üle ehmatuse, kus uduvihmas kiirusega 90 km tunnis möödasõitu tehes purunes jõhkra pauguga tema veoki rehv.
Aastakümneid Euroopa majandusmootoriks olnud Saksamaa on kriisis. Tööstustootmine langeb, tuntud autotootjad kaotavad turuosa ning võimalikud USA tariifid lisavad õli tulle. Uus valitsus plaanib karmist eelarvepoliitikast loobuda ja võlgu võtta, mis võib küll ajutiselt toimida, aga süvendab suures pildis kogu Euroopa võlaprobleemi.