• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ogilvy & Mather alustas koostööd Eestis

    Reklaamibüroo Artmiks omanik Ülle Kink ütles, et koostöölepingu kohaselt hakkab Artmiks teenindama kõiki Ogilvy & Matheri ja tema tütarettevõtete reklaamikliente Eestis. Artmiksi kasu ketiga liitumisel seisneb eelkõige selles, et Ogilvy & Mather toob büroole juurde uusi kliente. «Liitumine rahvusvahelise reklaamiketiga võimaldab meile heal tasemel väljaõpet, kuigi lepingu järgi peame selle ise kinni maksma,» sõnas Kink.
    Kink märkis, et vastukaaluks on Artmiks sunnitud loobuma osast oma pikaaegsetest klientidest. «Loobuda tuleb eelkõige nendest firmadest, kes on reklaamiketi kaudu tulevate klientide konkurendid,» sõnas ta. Konkreetseid firmasid, kellest lähiajal loobuda tuleb, ei soovinud Artmiksi omanik avalikustada. Ta tõi põhjuseks asjaolu, et büroo pole jõudnud neid veel äraütlemisest teavitada.
    Kingi sõnutsi tundis reklaamikett suurt huvi Artmiksi aktsiate ostmise vastu. «Minu tingimus läbirääkimiste käigus oli siiski see, et saaksin jääda büroo omanikuks,» märkis Kink. Praegu kuulub talle kogu firma aktsiapakk.
    Artmiks on seni ainuke Ogilvy & Matheri ketti kuuluv reklaamibüroo, mille aktsiatest ei kuulu suurem osa reklaamiketile. «Tulevikku silmas pidades pole firma müük välistatud,» tunnistas Kink.
    Kink ütles, et Artmiks on teinud mitteametlikku koostööd Ogilvy & Matheriga alates käesoleva aasta kevadest, mil reklaamikett korraldas konkursi koostööpartneri leidmiseks Eestis. Enne liitumist Ogilvy & Matheriga tegi Artmiks koostööd Soome kontserniga Markkinointi Viherjuuri Oy, kes on tänaseks leidnud Eestis partneri Top Media näol. Kingi sõnul loobus firma koostööst soomlastega, kuna see leping ei toonud firmale kasu.
    Reklaamibüroos Artmiks töötab seitse inimest. Tulevikus on töötajate arvu plaanis suurendada 12 inimeseni. Reklaamibüroo käive on keskmiselt 700 000 krooni kuus. Ogilvy & Mather kuulub haldusfirmale WPP Group Plc. Sellesse ketti kuulub 272 reklaamibürood 64 riigis. Ogilvy & Matheri aastakäive ulatub üle kuue miljardi USA dollari. Reklaamiketi suuremate klientide hulka kuuluvad teiste hulgas American Express, DHL, Duracell, Ford, Philips ja IBM.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Jüri Raidla: demokraatia on eduka Eesti pant
Koroonapandeemia on puudutanud mitte ainult rahva, vaid ka Eesti demokraatia tervist. See on teema, millega meil tuleb vaba ühiskonna ja majanduse hoidmiseks tegeleda, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Ellex Raidla advokaadibüroo asutaja ja vanempartner Jüri Raidla.
Koroonapandeemia on puudutanud mitte ainult rahva, vaid ka Eesti demokraatia tervist. See on teema, millega meil tuleb vaba ühiskonna ja majanduse hoidmiseks tegeleda, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Ellex Raidla advokaadibüroo asutaja ja vanempartner Jüri Raidla.
Facebook loobub krüpto reklaamikeelust
CNBC kirjutab, et Facebook andis teada, et loobub pikaajalisest poliitikast, mis takistas enamikel krüptovaluutaettevõtetel oma teenustes reklaamimise.
CNBC kirjutab, et Facebook andis teada, et loobub pikaajalisest poliitikast, mis takistas enamikel krüptovaluutaettevõtetel oma teenustes reklaamimise.
IT- ja arvutifirmade TOP: keskmise suurusega ettevõtetele muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks
Äripäeva TOPi saates räägime seekord IKT sektorist. Uute tehnoloogiate ja IT teenuste hinnad on viimasel aastal kasvanud kiiresti. Edasine hinnatõus võib viia olukorrani, kus keskmise suurusega ettevõtete jaoks muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks ning ettevõtted hakkavad kaotama konkurentsivõimet välisturgudel. IKT ettevõtete jaoks oli aasta väga edukas ja kasv jätkub vääramatult ka järgnevatel aastatel.
Äripäeva TOPi saates räägime seekord IKT sektorist. Uute tehnoloogiate ja IT teenuste hinnad on viimasel aastal kasvanud kiiresti. Edasine hinnatõus võib viia olukorrani, kus keskmise suurusega ettevõtete jaoks muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks ning ettevõtted hakkavad kaotama konkurentsivõimet välisturgudel. IKT ettevõtete jaoks oli aasta väga edukas ja kasv jätkub vääramatult ka järgnevatel aastatel.
Elektrilevi tõstab hindu
Riiklik jaotusvõrguettevõte Elektrilevi tõstab alates 1. märtsist 3 protsenti võrgutasu, see tõuseb 3 sendilt kilovatt tunni eest 3,1 sendile (31,4 eurole megavatt-tunni eest).
Riiklik jaotusvõrguettevõte Elektrilevi tõstab alates 1. märtsist 3 protsenti võrgutasu, see tõuseb 3 sendilt kilovatt tunni eest 3,1 sendile (31,4 eurole megavatt-tunni eest).