• Jaga lugu:

    Kaubakonteinerid hakkavad Venemaale veerema raudteitsi

    RE Eesti Raudtee turundusdirektori Aivar Urmi sõnul olid venelased huvitatud konteinervedude autoteedelt raudteele ületoomisest.
    «Raudteel on konteinerite vedu võrreldes autovedudega turvalisem, täpsem, kiirem ja maksab vähem,» rääkis Urm. «Seda muidugi tingimusel, kui konteinerite vedu on erinevate ametkondadega täpselt kooskõlastatud ning määratletud.»
    Eesti ekspedeerijate assotsiatsiooni peasekretär Ain Kiisler kinnitas, et Eestis tegutseb 48 rahvusvahelist ekspediitorfirmat, kes on raudtee kasutamisest konteinerite veol väga huvitatud. «See oleks täiendav viis konteinereid vedada ja ilmselt suurendaks see ka konteinerite veo mahtu Eesti kaudu,» märkis Kiisler. «Pole muidugi teada, mis tingimused raudtee meie ette seab, kuid vähemalt ohutum ja ehk ka odavam on raudtee kindlasti.»
    «Tööd meil küll vähemaks ei jää ning raudtee kasutamist konteinerite veol võib ainult tervitada,» kinnitas Eesti rahvusvaheliste autovedajate assotsiatsiooni peasekretär Toivo Kuldkepp. «Autovedajate probleem on piiriületus ning maksimaalselt ületab Eesti--Vene piiri päevas 120 autot. Konteinereid lä-heb Venemaa poole viis kuni kümme koormat päevas, seega on kogused suhteliselt väikesed. Autovedudel Venemaale on üks oluline probleemidering ka ohutus.»
    Eesti ja Venemaa raudtee läbirääkimised konteinerveo korraldamise üle on igati positiivne uudis ka RE-le Tallinna Sadam, kes plaanib kahe kuni kolme aasta pärast tööle panna konteinerterminaali Muugal, lausus RE Tallinna Sadam tootmisdirektor Yrjö Saarinen.
    Eelmisel aastal töötles Tallinna Sadam 39 379 TEU (konteinerite tinglik mõõtühik) kaubakonteinerit, millest osa läks ka Venemaale. Konteinerterminaali ehitusel peetigi silmas eelkõige Venemaa turgu ja raudteetransporti.
    «Oleks hea, kui raudtee võtaks enda peale rohkem vedusid,» rääkis Saarinen. «See vähendaks koormust Eesti teedel ning sadama territooriumil on raudteele mugavam laadida. Samuti võib konteinerite raudteetransport meile kliente juurde meelitada.»
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tarmo Toiger: millenniumilapsed ei vihka autosid, nad vihkavad diilereid
Uute ja kasutatud autode defitsiit on jõudnud ebanormaalsele tasemele ning sektori müügikasv jätkub; järjest enam suunab automüüki trend, mida veab Y-generatsioon, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
Uute ja kasutatud autode defitsiit on jõudnud ebanormaalsele tasemele ning sektori müügikasv jätkub; järjest enam suunab automüüki trend, mida veab Y-generatsioon, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
USA aktsiaturud lõpetasid börsinädala langusega
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Hasartmängumaks tahetakse kindlatest saajatest lahti siduda
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusele seadusemuudatused, millega muudetakse riigieelarvesse laekunud hasartmängumaksu tulu kasutamist – edaspidi ei lähe sellest kindel protsent ministeeriumidele valdkondade rahastamiseks, vaid tulu laekub riigi üldistesse tuludesse.
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusele seadusemuudatused, millega muudetakse riigieelarvesse laekunud hasartmängumaksu tulu kasutamist – edaspidi ei lähe sellest kindel protsent ministeeriumidele valdkondade rahastamiseks, vaid tulu laekub riigi üldistesse tuludesse.
Raadiohommikus: Irina Embrich võitudest, Otto Pukk 637% tõusust ning Roman Zaštšerinski koroonapassist
Äripäeva hommikuprogramm kõneleb reedel suurtest võitjatest, aga ka koroonakriisist ja koroonapassist.
Äripäeva hommikuprogramm kõneleb reedel suurtest võitjatest, aga ka koroonakriisist ja koroonapassist.