Eelmisel nädalal Tallinnas toimunud arvutimess Kompuuter 96 halvas mitme Eesti arvutifirma hooldusüksused, kuna suurem osa nende töötajaid oli seotud näitusega.
Äripäeva juhuslikult valitud kolmes arvutifirmas soovitati arvutil ilmnenud vea puhul helistada uuesti täna, mil firma töötajad on messilt tagasi.
Firma Poniard klienditeenindaja ja hooldaja Ermo Kiisk tunnistas, et ka nende firmal esines samu probleeme, kuid kui kliendil oli väga suur häda, võis spetsialisti näituselt tagasi kutsuda.
Forekspanga infodivisjoni töötaja Vallo Vahemurru sõnul pole selliste probleemide üleskerkimises midagi imestada, kuna messil võis näha suurt osa Eesti arvutifirmade töötajaid.
Arvutifirmade teenindustasemest nördinud ASi Pool varustusosakonna juhataja Koit Meres ütles, et tema firma kandis tekkinud viivitusest kahju 10 000 krooni. ÄP