Virgin on juba mõnda aega seiranud Skandinaaviat, kus paljudel lennuliinidel on piletihinnad Euroopa kõrgeimad.
Kopenhaageni--Brüsseli liinil lubab Virgin Express kehtestada hinnad, mis on seni odavaimatest 50% odavamad ning 80% odavamad kui kõige kallimad piletid. Taolisi hindu võib Virgin Express endale lubada kahel põhjusel: reisijatele ei väljastata pileteid ja puudub toitlustamine lennuki pardal.
«Me ei näe mingit põhjust, miks personal peaks lennu ajal edasi tagasi jooksma ja serveerima toitu, mida keegi tegelikult ei vaja,» ütles Mo Foster, Virgin Expressi pressiesindaja.
Samas on Euroopa ühe nüüdisaegseima lennukipargiga firmas pandud suurt rõhku lennuohutuse tagamisele. Uuel liinil hakkab lendama Boeing 737, mida firmal on kokku 14.
SAS ei näe esialgu põhjust muretseda. Virgini ainus lõuna ajal väljuv lend annab SASile suure eelise. Aeg on raha ning ärimeestel pole aega. Neile aga, kel seda aega ning kes soovivad veeta öö Brüsseli hotellis, annab uus liin selleks ühe võimaluse.
Virgini kontserni rajas Richard Branson keset 1968. a üliõpilasrahutusi. Aastaid oli see üks Briti juhtivaid plaadimärke. Alles 1984. a hakkas Branson huvi tundma lennunduse vastu ning avas rea odavaid lennuliine Londoni ja New Yorgi vahel.
Täna on Briti lennufirma Virgin jaotatud kahte ossa. Odavaid lennureise pakkuv Virgin Express tegutseb peamiselt Euroopas lühemate lennuliinide korraldamisel. Virgin Atlantic Airways on kõrgklassiline alternatiiv pikkadel lennureisidel USA ja Aasia vahel, kus pardateenindusse kuulub muuseas ka maniküür. DI