Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Võhma lihakombinaadil kaks osta soovijat

    Arvestades ettevõtete huvi ka kõigi kombinaadi osade vastu eraldi, ei välista pankrotihaldur Arno Mägi kombinaadi müümist tükikaupa.
    Mägi lausus, et 7 miljoni kroonine ostupakkumus ei sisaldanud konkreetset äriplaani ega garantiid. Ta ei soovinud pakkumuse teinud ettevõtet avalikustada.
    Mägi kinnitas, et tegu pole ei lihaühistuga Viru, kes on avaldanud soovi ettevõtte vara omandada 500 000 krooniga, ega ka ASiga Timber, kes on samuti tundnud huvi Võhma kombinaadi vastu.
    Konkurentide ütlusel on seni ainsa pakkumuse teinud firma pärit Türi kandist.
    Lähipäevil esitab ostupakkumuse ka AS Fermer, kes ostis kevadel pankrotistunud Paide lihakombinaadi varad ning on tänaseks Paide lihatööstusesse investeerinud kümneid miljoneid kroone.
    ASi Fermer juhi Valter Koltsini sõnul käib Fermeril praegu äripaani lõplik vormistamine, mille järel pakkumus Võhma tööstuse omandamiseks teele saadetakse. Tema väitel ületab Fermeri pakkumus Võhma eest 7 miljonit krooni. «Maksame nii palju, kui küsitakse,» lausus ta.
    Arno Mägi ütles, et kõik kombinaadi varadest huvitunud seavad oma pakkumuse sõltuvusse riigi abist. «Minu teada on valitsus valmis Võhma probleemide lahendamisele kaasa aitama,» lausus Mägi.
    Ka Valter Koltsini sõnul kavatseb AS Fermer valmiva äriplaani esitada kinnitamiseks valitsusele, kuna ilma riigi abita ei suuda ka nemad Võhma kombinaati osta.
    Arno Mägi prognoosis, et Võhma lihakombinaadi tervikvara ostuks laekuvad pakkumused mahuvad 7--10 miljoni krooni vahele. «Olukord on tõsine, talv on tulemas,» tõdes ta. «Nii pankrotihaldurid kui ka ostjad on huvitatud tehingust enne talve saabumist.»
    Äripäeva andmeil on ASi Fermer omanikud Valter Koltsin ning ASi Dvigatel peadirektor Olev Rohumäe. Koltsin on Assamalla vorstitsehhi ning Rakvere ja Paide trükikoja omanik. Rohumäe käe all on aga ehitatud Rakvere lihakombinaati, mille esimene peadirektor ta oli.
    Võhma lihakombinaat läks pankrotti tänavu kevadel, jäädes Ühispangale võlgu ligi 10 miljonit krooni.
  • Hetkel kuum
Tööstusjuht: ärme imetle jätkusuutlikkuse probleemi, teeme sellest konkurentsieelise
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Balti börsinädal algas punase värviga
Balti koondindeks Baltic Benchmark alustas uut nädalat 0,7 protsendise taandumisega.
Balti koondindeks Baltic Benchmark alustas uut nädalat 0,7 protsendise taandumisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kaheksa aastat ühe kliendi jahil: kes tagaajamisest väsib, tuleb asendada
„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.
„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.
Tööstusjuht: ärme imetle jätkusuutlikkuse probleemi, teeme sellest konkurentsieelise
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Finantsjuhid julgustavad karjääri pöörama: tehke midagi, et teist jääks jälg maha
Tehke midagi, et teist jääks maha mingi jälg, julgustas investeeringuid vahendava ettevõtte Brave Capitali finantsjuht Veiko Pedosk karjääripöördeid ette võtma.
Tehke midagi, et teist jääks maha mingi jälg, julgustas investeeringuid vahendava ettevõtte Brave Capitali finantsjuht Veiko Pedosk karjääripöördeid ette võtma.
Soomlased imestavad: Eesti robotid vallutavad maid
Eestlaste robotid vallutavad Soomes maid, kirjutab Helsingin Sanomat.
Eestlaste robotid vallutavad Soomes maid, kirjutab Helsingin Sanomat.