Anttila sõnul käivad praegu ettevalmistused, et trükkida Pepsi-Cola toodangule eestikeelseid etikette. Tulevikus pole välistatud ka koostöö Pepsi teiste tootegruppide osas ja on võimalik, et Tartu õlletehas hakkab tootma mõningaid Pepsi tooteid, ütles Anttila. Samas lisas ta, et õlletehas ei hakka pepsikoolat tootma.
Anttila tunnistas, et leping Pepsi-Colaga on õlletehasele kasulik. «Kasum saab olema normaalne,» kinnitas ta. «Mingit ülikasumit ei saa keegi, kuid meil on piisavalt motivatsiooni, et teha koostööd Pepsiga.»
Anttila ütles, et klaaspudelis pepsikoola hakkab Eestisse tulema Leedust Utenast, kus mai lõpus saab töökorda villimisliin. Ta avaldas aga arvamust, et klaaspudelites pepsikoola osa jääb Eestis turustatavast toodangust väikeseks.
Pepsi-Cola tehased Ida-Euroopas asuvad praegu Poolas ja Peterburis. Pepsi-Cola General Bottlers Internationali president Larry Young ütles, et vajaduse korral on võimalik ühe tehase ehitamine ka mingisse Balti riiki. Tema hinnangul on kõige paremad väljavaated tehase asukoha suhtes Lätil, mis asub geograafiliselt kolme Balti riigi keskmes.
Arho Anttila polnud nõus ütlema, kui palju pepsikoolat hakkab Tartu õlletehas Eestis turustama. «See on küllaltki normaalne kogus,» kommenteeris ta. «Kui me selle täidame, on pepsikoola Eesti turul täiesti sees.»
Anttila ei usu, et õlletehase enda karastusjookide osakaal pepsikoola müügi tõttu langeb. «Pepsi ja meie karastusjoogid ei konkureeri omavahel,» sõnas ta. «Pepsi hakkab konkureerima Coca-Colaga.»
George Jerzyk ütles, et Pepsi-Cola ei karda seda, et nende suurim konkurent maailmaturul Coca-Cola Co oli Balti riikides varem. Tema kinnitusel on selle tõendiks pepsikoola edukas müük Lätis ja Leedus, kus karastusjooke hakati turustama alates märtsi algusest.
Pepsi-Cola Balti riikide esindaja leidis, et siinse turu jaoks on parem, kui on olemas kaks konkureerivat tootjat. See suurendab toodangu valikut ja kujundab konkurentsivõimelise hinna, ütles Jerzyk.