• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Araabia Ühendemiraatides saab harrastada liivasuusatamist

    - Liivasuusatamine
    Põnevaimaks ja populaarseimaks meelelahutuseks on Araabias kujunenud sandskiing ehk liivasuusatamine. See tähendab liivadüünides mäest laskumist meile tuttava lumelauaga. Supeltrikoos kuumalt düüniharjalt lõõskavas päikeses alla sööstvat inimest valdab fantastiline tunne.
    Paljud Alpide suusaprofidki tulevad kõrbesse vaheldust otsima ja oma võimeid ekstreemsetes oludes katsetama. Poolepäevase lõbustuse hind koos vajaliku õpetuse ja sõiduga düünidesse maksab ca 650 Eesti krooni.
    - Sukeldumine
    Khawr Fakkanist on kujunenud Araabia sukeldujate paradiis. India ookeani puhtas ja soojas vees viiakse päevast päeva läbi sukeldujate kursusi. Veealune maailm on sedavõrd kaunis, et sellega tutvumise arvel ei tasu koonerdada.
    Lihtsalt mõnus on niisamagi soojas ookeanis supelda, veetemperatuur on talvel 22--26 °C. Vesi polegi üllatusena nii soolane kui näiteks Pärsia lahes. Sukeldumiskursused maksavad alates 1200 kroonist.
    - Kaamelivõiduajamine
    Araabia rahvusspordialaks kutsutavaid kaamelivõiduajamisi saab jälgida araablaste puhkepäeval, reedel, kõigis suuremates linnades.
    Julmuse ja verisuse pärast protestitakse võiduajamiste vastu, seda eelkõige osalejate vanuse tõttu, mis määruse kohaselt on vähemalt 10 aastat. Kuna aga suured rahad on mängus, kohtab sadulas ka 5--6aastaseid uljaspäid.
    Sissepääs on reeglina vaba. Paremate kohtade eest tuleb maksta ja siis võib sattuda näiteks kohaliku ?eigi lähedusse, kes oma lemmiklooma esinemist jälgima tulnud.
    - Veel sportlikke meelelahutusi
    Head võimalused on golfi harrastajaile, ratsutamishuvilistele, tennise- ja squash'isõpradele. Dubais on uisustaadion, kus ka kõige palavamal põuapäeval saab uiske laenutada ja mõnusas jaheduses aega veeta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Snaige küsib kahjumi katteks aktsionäridelt miljon eurot
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.