Firma töötajatele fikseeritud suhtlemis-standardid võimaldavad kokku leppida, milles seisneb kvaliteetne teenindus ja mida te soovite kliendile pakkuda. Te võite oma klienti kuningaks, oodatuks ja tähtsaks pidada, kuid mis on nende sõnade taga, mida te kavatsete kliendi heaks teha ja kuidas teda kohelda? Suhtlemisstandardid:
- aitavad fikseerida mängumaa, kus te tegutsete. Näiteks, kas restoranis küsitakse kliendi käest, kuidas talle toit maitseb? Kas see on viisakas küsimus või vahetatakse ta leige praad tõepoolest välja? Kas seda tehakse pärast pikka vaidlust ning milliste argumentide põhjal ja kui kiiresti?
- võimaldavad situatsioone ennetada;
- võimaldavad firmal kujundada oma nägu, teha kliendi jaoks midagi erilist ja garanteerida talle alati hea teenindus.
Väikestes firmades on kindel teeninduskvaliteet suurtest firmadest veelgi vajalikum. Sõltub ju nende ellujäämine palju rohkem üksikteguritest ja iga klient on neile eluliselt tähtis.
Seotud lood
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele