• OMX Baltic−0,49%299,81
  • OMX Riga−0,19%891,79
  • OMX Tallinn−0,23%2 063,95
  • OMX Vilnius0,32%1 203,4
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,37%8 807,56
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • OMX Baltic−0,49%299,81
  • OMX Riga−0,19%891,79
  • OMX Tallinn−0,23%2 063,95
  • OMX Vilnius0,32%1 203,4
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,37%8 807,56
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • 08.12.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhtlemisstandardid on tagatiseks

Firma töötajatele fikseeritud suhtlemis-standardid võimaldavad kokku leppida, milles seisneb kvaliteetne teenindus ja mida te soovite kliendile pakkuda. Te võite oma klienti kuningaks, oodatuks ja tähtsaks pidada, kuid mis on nende sõnade taga, mida te kavatsete kliendi heaks teha ja kuidas teda kohelda? Suhtlemisstandardid:
- aitavad fikseerida mängumaa, kus te tegutsete. Näiteks, kas restoranis küsitakse kliendi käest, kuidas talle toit maitseb? Kas see on viisakas küsimus või vahetatakse ta leige praad tõepoolest välja? Kas seda tehakse pärast pikka vaidlust ning milliste argumentide põhjal ja kui kiiresti?

Artikkel jätkub pärast reklaami

- võimaldavad situatsioone ennetada;
- võimaldavad firmal kujundada oma nägu, teha kliendi jaoks midagi erilist ja garanteerida talle alati hea teenindus.
Väikestes firmades on kindel teeninduskvaliteet suurtest firmadest veelgi vajalikum. Sõltub ju nende ellujäämine palju rohkem üksikteguritest ja iga klient on neile eluliselt tähtis.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele