• OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2250,01%37 848
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,32
  • OMX Baltic−0,53%290,56
  • OMX Riga−0,75%883,27
  • OMX Tallinn−0,5%1 846,91
  • OMX Vilnius−0,29%1 131,85
  • S&P 500−1,07%5 614,66
  • DOW 30−0,62%41 581,31
  • Nasdaq −1,71%17 504,12
  • FTSE 1000,29%8 705,23
  • Nikkei 2250,01%37 848
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,32
  • 15.09.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspedeerimistasudes puudub selgus

Otse vedaja poole pöördudes kaotab klient mugavuses, kuid võidab ekspedeerimistasu. Rahalist kokkuhoidu on aga raske hinnata, sest väljakujunenud ekspedeerimistariifid puuduvad.
ASG ERT Eesti müügijuhi Avo Oja ütlusel võtavad ekspedeerimisagentuurid tavaliselt vedajate hinna ja lükkavad sellele 1000--2000 krooni otsa. Katrin Altmets Scansped Eestist arvab, et 1000--2000 krooni ekspedeerimistasuna on ebanormaalselt suur. Scansped ise võtab ekspedeerimistasuna 195 krooni saadetise kohta, arvestades kuludena põhiliselt kommunikatsioonikulusid. Samas ei sisalda see Scansped Eesti kasumimarginaali, mis on sõltuvalt veosuunast erinev.
Kõige õigema ettekujutuse ekspedeerimistasust annab ehk ATV & TAVi 5% tariif.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele