• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Infot vaja ööpäev läbi

    Tänaseks on infotelefonid kõigil kolmel Eestis tegutseval mobiilsideoperaatoril. Q GSM oli esimene, kes turule tulles käivitas infotelefoni baasil ööpäevaringse klienditeeninduse. Aasta hiljem võttis Qst eeskuju konkurent, kelle kliendid olid seni õhtuti ja nädala-
    vahetustel pidanud leppima vaid automaatvastajaga.
    Mobiilsides määrab infotelefoni tööpõhimõtted valdkonna eripära. Klient kasutab mobiilside teenust ööpäev läbi. Sellest tulenevalt peab operaatorfirma tagama kliendile juurdepääsu vajalikule informatsioonile kuupäevast ning kellaajast sõltumata. Kliendile on operatiivne infovahetus oluline eeskätt olukorras, kus ta vajab konkreetset nõuannet -- abi telefoni käsitsemisel, mõne lisateenuse aktiveerimisel või kui peab SIM-kaardi telefoni kaotsimineku tõttu sulgema.
    Peale abi, mida klient saab probleemi lahendamiseks, jagab infotelefon mitmekülgset informatsiooni teenuste kohta.
    Q infotelefonile helistatakse näiteks tihti sooviga saada infot tasuta minutite kohta -- Q teenusepakettide kuumaks sisaldab tasuta kõneminuteid. Kuigi Q kõnekaardi kasutajad ei sõlmi operaatorfirmaga liitumislepingut, ei maksa kuumaksu ega saa arveid, saavad nemadki võrdselt lepinguliste klientidega Q infotelefonilt oma küsimustele vastused. Infotelefonilt on võimalik küsida ka Q klientide salastamata telefoninumbreid, mida Q teistele infoliinidele kliendiandmete kaitsest lähtudes ei väljasta.
    Mobiilsideoperaatori infotelefoni kasutavad nii olemasolevad kui potentsiaalsed kliendid, kes alles otsivad sobivat telefoni, hinnapaketti ja soodsaimate tingimustega liitumist ning tutvuvad turul pakutavaga. Seega on infotelefon ka efektiivne müügivahend, kuhu laekunud päringute analüüs on osutunud suurepäraseks materjaliks edaspidise tegevuse kavandamisel.
    Autor: Jaana Aduson
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vastukaja: stopp välistööjõuga skeemitamisele!
Eesti ettevõtted peaksid naabrite eeskujul asuma värvatud tööjõu hankimise läbipaistvust ja korrasolekut kontrollima, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendiettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
Eesti ettevõtted peaksid naabrite eeskujul asuma värvatud tööjõu hankimise läbipaistvust ja korrasolekut kontrollima, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendiettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
Muusikaturu valitseja tuli Amsterdamis börsile
Prantsuse firmast Vivendi eraldatud Universal Music Group debüteeris täna edukalt Amsterdami Euronexti börsil.
Prantsuse firmast Vivendi eraldatud Universal Music Group debüteeris täna edukalt Amsterdami Euronexti börsil.
Jah või Ei: ettevõtte RIA.com Marketplaces 15 küsimusega kõiki valdkondi hõlmav test
Mida sa tead e-residentsusest? Aga automüügist ja kinnisvarast? Ja investeerimisest? Vasta 15-le Eesti ettevõtte RIA.com Marketplaces küsimusele ja saa teada, milles oma teadmisi täiendada!
Mida sa tead e-residentsusest? Aga automüügist ja kinnisvarast? Ja investeerimisest? Vasta 15-le Eesti ettevõtte RIA.com Marketplaces küsimusele ja saa teada, milles oma teadmisi täiendada!
Põhjamaade suurim pank julgustab töötajaid katsetama ja arenema
95 protsenti meestest ja 93 protsenti naistest hindas oma arenguvõimalusi Nordeas kõrgeks, rääkis "Minu karjääri" saates Nordea Eesti värbaja Eha Täht. Saates räägime, millised töötajate arenguvõimalused Nordeas on, ning kuuleme kahte kogemuslugu.
95 protsenti meestest ja 93 protsenti naistest hindas oma arenguvõimalusi Nordeas kõrgeks, rääkis "Minu karjääri" saates Nordea Eesti värbaja Eha Täht. Saates räägime, millised töötajate arenguvõimalused Nordeas on, ning kuuleme kahte kogemuslugu.