• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lähiaastatel tuleb eksklusiivturg

    Internetiteleviisor kasutab telekat monitorina ja võimaldab võrgus surfata. Internetiteleviisor (set-top box ehk Web TV) maksab ligi 200--400 USA dollarit. Kuigi seda toodetakse üha enam, on siiski tegu tupikteega. Kõige paremini sobib Apple Computersi presidendi Steve Jobsi tsitaat: Internetti minemiseks lülitab inimene aju sisse, teleka ees aju välja. Seepärast neid kahte asja ühte sobitada ei anna.
    Kuna teleri ekraan on palju väiksema lahutusvõimega, on kõik veebileheküljed sellel nigelamad. Kui hinda vaadata, siis saab 200--400 USA dollari eest juba päris korraliku arvuti. Miks siis mitte juba PCd osta?
    Olen internetitelereid oma kodus katsetanud ega julge neid kellelegi soovitada.
    Intelligentsed kodumasinad on hoopis paremad ja perspektiivikamad. Sellega tegeleb terve tööstusharu (home automation). Panna külmkapp pere toiduvarude olukorda jälgima ja automaatselt poodi tellimust esitama on briljantne idee. Sama kaval ühendada Internetti oma turvasüsteem ja panna koju netikaamerad, mida eemal olles jälgida saab.
    Nende levikut takistavad eelkõige hind, kiire internetiühenduse puudumine kodus ja inimeste vastuvõtlikkus. Usun, et lähema paari aasta jooksul tekib neile vaid eksklusiivne, mitte massiturg.
    Vt. ka tabel
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
PayPal lükkas Pinteresti ostujutud ümber
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Alexela haagisetootja töötab tarnekriisi tõttu noateral
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.