• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Transport & logistika mess kuivab kokku

    Kuigi täna algav transpordi & logistika mess ühendati linnamajanduse messiga, on eksponaatide koguarv eelmise aastaga võrreldes väiksem.
    Transpordi ja logistika messi on tabanud teiste messidega sarnane saatus -- üha vähem on ettevõtteid, kes teevad kalli messil osalemise kulutuse. Vaatamata ühendamisele linnamajandusmessiga pole korraldajal Expo Balticumil õnnestunud messile meelitada üle 50 eksponentfirma. Eelmisel transpordi & logistika messil oli ca 70 osavõtvat firmat. Näituse pindala pole korraldajate väitel siiski vähenenud.
    Tugevamini on messil esindatud laotehnika pakkujad, Tallinna ja Soome vahel reisijate- ja kaubaveo korraldajad, keskkonnatehnika ja jäätmekäitlusega tegelejad, tänavapuhastustehnika pakkujad. Messi raames toimub kaks seminari: infotehnoloogia praktilises logistikas ning kinnitus- ja plommimisvahendid.
    Ei osale messil. Oleme käinud paljudel näitustel, aga oleme alati tulnud pettunult tagasi.
    Messidelt loodaks palju uusi kontakte, kuid Eestimaa on nii väike, et kõik tunnevad peaaegu kõiki ja kontaktid saab ilma messidetagi kätte. Kuna teeme rippriiete vedu, siis osalesime vanasti rõivamessidel. Kuid ega rõivavabrikuid Eestis väga palju ole. Tunneme neid niigi ja messil osalemine ei andnud midagi juurde. Seda hulka kontakte, mis me lootsime, ei ole me kunagi saanud ja kui logistika messid algasid, siis me loobusime.
    Kui keegi väljastpoolt Eestit tuleks osalema, siis temale oleks transpordi & logistika messil esinemine ehk kasulik.
    Külastajana lähen kindlasti messile. Minu meelest sobib ka linnamajandus transpordi ja logistikaga kokku. Külastajana mulle tundukski, et transport ja logistika jääksid üksinda nõrgaks. Millegagi tuli see ühendada, et tugevama näituse mõõtu välja anda.
    Varem pole osalenud, kuid seekord osaleme transpordi & logistika messil. Otsest kasu messil osalemisest kindlasti ei ole. Kuid saame teada, mis turul toimub. Kui kliendid igapäevaselt külas käivad, siis seda infot välja ei pigista. Saame pildi silme ette, mida tegema peab ja ühtlasi saame näidata, et oleme olemas.
    Kulutame messil osalemiseks umbes 60 000 -- 70 000 krooni. Arvan, et tagasitulevat kasu pole rahas võimalik mõõta.
    Külastan messi samal ajal toimuva Marketingi Instituudi logistikaalase seminari raames. Loomulikult ei saa meie messi võrrelda mujal maailmas toimuvate suuremate messidega. Kasvõi Nürnbergi õllemessil on õlle transpordi ja seadmetega seonduv esitatud palju paremini, kui meie spetsialne transpordi ja logistika mess suudab pakkuda. Kuid aravan, et Tallinna logistika mess peegeldab praegust olukorda ja annab ikkagi pildi Eestis toimuvast.
    Autor: ÄP
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Ivo Suursoo: sektoriaalsed langused on paratamatud, aga nendega oleme ju harjunud
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui riik suudab Euroopa Liidu taastefondi rahad sügiseks majandusse tuua, siis pigem jääb majanduskasv plussi, kirjutab IT-ettevõtja Ivo Suursoo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Paljusid hullutanud investeering tegi rikkaks vaid ühe mehe
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
1990ndate lõpus, kui Eesti punaimpeeriumis veedetud aastatest alles taastus, käis üle USA üks ajaloo veidramaid buume Hollandi omaaegse tulbisibulamaania järel: Beanie Babiese buum.
Parim juht Madis Toomsalu ei seadnud LHVsse minnes karjäärirada ette
„Parim juht 2022“ tiitili pälvis LHV Grupi juht Madis Toomsalu. Ta on rääkinud juhiks saamisest ja olemisest Äripäeva raadios, ent ka tema kollegid võtsid vaevaks parimat juhti kiita.
„Parim juht 2022“ tiitili pälvis LHV Grupi juht Madis Toomsalu. Ta on rääkinud juhiks saamisest ja olemisest Äripäeva raadios, ent ka tema kollegid võtsid vaevaks parimat juhti kiita.
Raadiohitid: hinnatõususest ja investeerimisest
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Äripäeva raadionädala kuulatavaimad saated rääkisid harjumuspäraselt investeerimisest ja sekka ka makromajanduslikest trendidest. Esiplaanil olid ka kiirest hinnatõusust rääkivad saated.
Raadiohommikus: investeerimistarkus, kriisistrateegiad ja parim juht
Reedeses hommikuprogrammis räägime investeerimisest, kriisistrateegiatest ja juhtimisest.
Reedeses hommikuprogrammis räägime investeerimisest, kriisistrateegiatest ja juhtimisest.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.