Schenker-BTL leidis lennuautokauba (lennukaup, mis tuuakse kohale veokiga) mahalaadimiseks tehnoloogilise lahenduse, mis vähendas kolmetunnise laadimisaja kümnele minutile.
Kui varem käsitleti kaupa pakkeüksuste haaval, siis praegune süsteem võimaldab saata nii Tallinnast kui ka Tallinnasse lennualuseid ja konteinereid.
Lennuauto saabumisel laotatakse terminalist veoauto treilerini laadimistee. Kuna kaup on lähtepunktis paigutatud laiadele lennukaubaalustele, on sihtpunktis kolmel mehel kerge mööda rullikuid mitmetonniste kaubakuhilatega alused autost välja tõmmata. Varem kulus 3--4 mehel ja tõstukil kaubapakendite ükshaaval terminali toimetamiseks kuni kolm tundi, nüüd võtab see aega kümme minutit. Lisaks inimtööaja optimeerimisele aitab uus süsteem kokku hoida ka tõstuki ekspluateerimise kulude pealt, samuti väheneb kauba vigastamisoht.
Ekspedeerija klient võib soovi korral kauba kätte saada kohe pärast kauba lahtitollimist, umbes 15 minutit pärast lennuauto saabumist.
Autor: ÄP