• OMX Baltic−0,12%290,88
  • OMX Riga−0,22%883,51
  • OMX Tallinn−0,13%1 846,49
  • OMX Vilnius−0,16%1 134,07
  • S&P 5000,00%5 662,89
  • DOW 300,00%41 953,32
  • Nasdaq −0,33%17 691,63
  • FTSE 100−0,6%8 649,98
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,62
  • OMX Baltic−0,12%290,88
  • OMX Riga−0,22%883,51
  • OMX Tallinn−0,13%1 846,49
  • OMX Vilnius−0,16%1 134,07
  • S&P 5000,00%5 662,89
  • DOW 300,00%41 953,32
  • Nasdaq −0,33%17 691,63
  • FTSE 100−0,6%8 649,98
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,62
  • 05.10.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soovitusi jagavad asjatundjad

Transpordirubriigi rohkem kui kolme aasta pikkuse ilmumisaja jooksul on siin kommentaare ja nõuandeid jaganud ühtekokku 223 inimest. Neist kolm aktiivsemat on sõna saanud ligi paarikümnel korral.
- Paavo Kollomil ei olnud laevandusärisse minnes vastavat erialast haridust. Pärast konkursivõitu suure laevafirma CMA Eesti tütarettevõtte Melship tegevdirektori kohale kulusid Kollomil järgnevad kuud Oxfordi merendussõnastiku tudeerimiseks ning merendusajakirja Conteinerisation paari aastakäigu ja ajakirja 600 leheküljelise aastaraamatu läbilugemiseks. Ta töötas edukalt Melshipi juhina, kuni selgus, et on firma arvelt maksnud väljapressijatele ca- 200 000 krooni. Kollom oli sunnitud firmast lahkuma, kuid Melshipis veedetud aastatega sai ta hinnatud merendusspetsialistiks. Ta on ekspedeerimiskonsultant ning teostab transporti ?veitslastele kuuluvas firmas Freight Factory.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele