• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lill vabastab parkimistasust

    Liikluskorralduskeskuse parkimise kontrolli osakonna juhataja Vello Lõugas ütleb, et selget vastust küsimusele, kas selline parkimisviis on võimalik, ei ole võimalik anda. Vahele pole kontrolöridest keegi jäänud.
    «Siniseid lilli olen isegi näinud, aga mingeid fakte meil ei ole. Ja võimalus valesti parkimisega vahele jääda on niikuinii väga väike, sest kontrolöre igale poole ei jätku. Rikkujate puuduse üle me kahjuks kurta ei saa,» räägib Lõugas.
    Sel sügisel ületas igakuine parkimistrahvide arv 10 000 piiri ja Lõugase hinnangul jääb see arv püsima. «Võiksime ka 30 000 rikkujat tabada, aga kontrolöre ei ole nii palju.»
    Vello Lõugas ja kontrolliosakonna keskastme juhid käivad vahel ise ka väljas, et kontrolöre kontrollida. Pealegi saadetakse kontrolöre iga päev eri piirkonda, et vältida igasuguseid kokkuleppeid.
    Lõugase sõnul on häda hoopis parkimistrahvide kättesaamisega, sest koostöö kohtute täitevosakondadega ei laabu. Praegu laekub ligi 14% trahvidest, see tähendab, et vaid iga seitsmes inimene maksab.
    «Eelmise parkimisseaduse ajal maksti aga ära 74% trahvidest. Siis ei saanud tasumata trahvi puhul isegi autoregistris tehinguid teha, aga paraku muudeti see seadus ära,» meenutab Lõugas.
    Praegu aegub trahv kolme kuuga, see tähendab, et kui keegi sai trahvi 15. juulil ja talle pole kutset täitevosakonnast tulnud, pole seda trahvi sisuliselt olemaski.
    Täitevosakonnad aga ei taha või ei jõua trahvide sissenõudmisega tegeleda. Niisiis teeb suur osa parkimiskontrolöre sisuliselt tühja tööd.
    Samas on parkimistrahvid vajalikud, et sundida inimesi parkimispileteid ostma.
    Parkimispiletite müük on tegelikult ainus sissetulekuallikas, millega liikluskorralduskeskus finantseerib liiklusmärkide, teekattemärgistuse ja fooride paigaldamist ning hooldust, kurdab Lõugas.
    «Kujutage ette -- teed remonditakse linnaeelarvest, aga kogu teekattemärgistuse jaoks peab liikluskorralduskeskus ise raha teenima,» lisab ta.
    Nii soovitabki Vello Lõugas kõigil autojuhtidel siiski vabatahtlikult parkimispiletid osta, sest vastasel korral kannatab Tallinna liiklusohutus.
    Autor: Lauri Liikane
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Enefiti börsikell kuulutab Eesti väikeaktsionäri triumfi
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Börs: USA turul parim nädal alates juunist
USA aktsiaturud lõpetasid reede tõusuga ning Dow Jonesi indeksi jaoks oli see nädal parim alates juunist. Aktsiatel aitasid nädala jooksul kallineda pankade tugevad kvartalitulemused, vahendab Reuters.
USA aktsiaturud lõpetasid reede tõusuga ning Dow Jonesi indeksi jaoks oli see nädal parim alates juunist. Aktsiatel aitasid nädala jooksul kallineda pankade tugevad kvartalitulemused, vahendab Reuters.
Keskerakond kaotas pealinnas ainuvõimu
Keskerakond valimised pealinnas küll võitis, kuid kaotas pikki aastaid kestnud ainuvõimu. Pealinna volikogu saab olema kirju.
Keskerakond valimised pealinnas küll võitis, kuid kaotas pikki aastaid kestnud ainuvõimu. Pealinna volikogu saab olema kirju.
Summa on kasvanud: Veli Kraavi vastased küsivad tagasi üüratut võlga
Täna kogunesid kohtusse Veli Kraavi pankrotiasja esimesele võlausaldajate koosolekule trobikond haldureid ja teised võlausaldajate esindajad, et Kraavi pankrot käima lükata. Kraavilt nõutav summa on kasvanud meeletu hüppega.
Täna kogunesid kohtusse Veli Kraavi pankrotiasja esimesele võlausaldajate koosolekule trobikond haldureid ja teised võlausaldajate esindajad, et Kraavi pankrot käima lükata. Kraavilt nõutav summa on kasvanud meeletu hüppega.