Eelmise aasta Eesti internetireklaami turu maht oli umbes 5 mln krooni, arvab Tele2 Meedia Grupi juhataja Tanel Talve. Nii Delfi kui BNS müüsid mullu bännereid 1,3 miljoni krooni eest.
Paljude edetabelis esitatud keskkondade käibenumber sisaldab ka vahendustasu teistesse saitidesse. Nii näiteks tuleks XXLi 247 000 krooni puhul ainult XXL keskkonna käibe saamiseks lahutada 15-18% vahendusmüügi osa.
Kõige rohkem vahendab teistesse saitidesse Tele2, kes tegeleb ka teiste keskkondade, näiteks Kuldse Börsi või ETA, haldamisega. Tele2 hindab oma vahenduse osakaalu 60%ga.
Internetireklaami käibe numbrite avaldamise eel alustas peaaegu iga keskkonna esidaja sõnadega: 'Oi, meie käive oli küll väga väike.'
Suuremate saitide bännermüügi tulud oli mullu järgmised: BNS 1,3 mln krooni, Delfi 1,3 mln, Postimees 350 000, XXL 247 000, OK Jutukas 150 000, Kuldne Börs 120 000, Eesti Päevaleht 70 000 ja Äripäev 60 000 krooni.
Tele2 Meedia Grupp tulemus oli 2,3 mln krooni, mis sisaldab WWW Wärgi, Mail.ee, M-Kioski, E-Kaart ja Tele2 kodulehe käivet, pluss reklaami müük kõikidesse teistesse keskkondadesse. WWW Wärk ja Mail.ee eraldi oma reklaamikäivet ei avaldanud.
Uudise vahendas Aili Kukumägi.