Inno Tähismaa • 12. juuni 2000 kell 8:59

Eesti Telefon teeninduskeskustest saavad müügikeskused

Eesti Telefon kujundab 1. septembrist teeninduskeskused ümber teenuste, toodete ja seadmete müügiga tegelevateks müügikeskusteks ja lõpetab igakuiste telefonimaksete vastuvõtmise teeninduskeskustes, teatas Eesti Telefoni pressiteenistus.

Eesti Telefoni juhatuse liikme Valdo Kalmu sõnul on muudatuse põhjuseks soov kontsentreeruda sideettevõtte põhitegevustele, so kõne- ja andmesidetoodete ja teenuste pakkumisele.

'Käesolevaks ajaks on välja kujunenud kliendi jaoks tunduvalt mugavamad võimalused maksete sooritamiseks otsekorraldusega, telefoni või interneti vahendusel,' ütles Kalm.

Kalmu sõnul on paljudel klientidel olnud raskendatud teeninduskeskuses asjaajamine kuu viimastel nädalatel, kuivõrd teenindajad ja müügijuhid peavad vaid makseid vastu võtma. Ümberkorralduse tulemusena jääb müügijuhtidel tunduvalt rohkem aega klientidega tegelemiseks.

Hetkel maksab telefoniarveid Eesti Telefoni teeninduskeskustes ligi 183 000 inimest. Otsekorralduslepingu sõlminuid on ligi 70 000. Ülejäänud kliendid maksavad oma telefoniarve Eesti Posti kontorites, telefonipanga, internetipanga või pankade makseautomaatides.

Hetkel kuum