Uues majanduses on esikohal klient koos temale lisandväärtuse loomisega. Panga näitel on potentsiaalseks ohuks, kui klienti hakatakse vaatlema ainult ?maja? seest lähtuvalt positsioonilt. Selle asemel tuleb asetada end kliendi olukorda ja hinnata erinevaid stsenaariume lähtudes fokusseeritava n-ö minafookusest. Tulemuseks on see, et nõudlusest juhitud turg sunnib üha enam arendama isikukeskseid teenuseid, nagu näiteks privaatpank.
Samas nõuab kuldaväärt klientide jaoks uute väärtuste loomine pangapoolset pühendumist ka sisemiste ehk inimressursside põhikompetentsusele (core competency).
Võrkude kaudu väärtuste loomise vaieldamatuks eelduseks on selge ülevaate omamine kliendi majanduslikust olukorrast. Nii on võimalik case by case rakendada kõige sobivamat teeninduskontseptsiooni. Kindlasti tuleks tegelda sellega, mida oskad, ehk nagu juhtimisguru Tom Peters ütleb, et ?do what you do best and outsource the rest? (?tegele sellega, mida sa teed kõige paremini, ja ülejäänu osta sisse? ? toim).
Uues majanduses sisaldab outsourcing teatud tegevuslõigu täisvastutuse üleandmist (delegeerimist) teisele omanikule. Näiteks väärtpaberivahendus ei pruugi olla universaalpanga ülesandeks.
Lisaks outsourcing?ule võib kasutada ka kollaboratsiooni (collaboration) strateegiat, mille ühe rakendajana võib nimetada Skandinaviska Enskilda Banken?it (SEB). SEB?i varahaldusfirma pakub investoritele iseenda investeerimis- ja rahaturufondide aktsiatele ning osakutele lisaks ka konkurentide tooteid. Nii luuakse valikuvõimaluste poolest mitmekesisema teenuse abil kliendile suuremat lõppväärtust.
Samal põhjusel müüb SEB oma fonde Rootsi ühe suurima fondibörsi vahendusel. Selle tulemusena lihtsustub investoritel fondide tulukuse hindamine ja investeerimisalternatiivide reastamine.
Võrkude kasutamise üheks võimaluseks võib lugeda mitmesuguste toote(teenuse-)pakettide (co-brands) koostamist firmadevahelise koostöö tulemusel. Näiteks pole Volvo jaoks esmaoluline potentsiaalse kliendi maksevõime. Palju tähtsam on see, millised kulutused kaasnevad auto ostnud kliendil selle omamisega. Seetõttu on loodud partnerluses hankijate, kindlustus- ja õlifirmadega mitmesuguseid sooduspakette, mis minimeerivad masinaga seotud kulutusi selle ekspluatatsiooniaja jooksul.
Pangaspetsiifiliselt on võrgu kaudu seotud co-brand`ide kasutamine komplitseeritum. Nii on laenukliendi jaoks sobiva panga valikul põhiliseks otsustuskriteeriumiks võetav intress. Samas kui pank mõistab, et eluaseme soetamisega kaasneb ka muid kulusid, nagu näiteks kindlustus ja kommunaalmaksed, siis peaks vastavate lahenduste koondamine ühte paketti võimaldama vastastikust rahulolu.