Madli Zobel • 5. detsember 2000 kell 8:25

Uuendatud Everyday ületas Delfit 1 miljoni kontaktiga

Statistikaprogrammi Analog värskete andmetel põhjal oli ajavahemikus 27.nov - 3.dets TELE2 internetikeskkondade kontaktide turuosaks 30%, millest omakorda suurima osa moodustasid detsembri algusest Everyday kaubamärgi alla koondatud keskkonnad Everyday.com, mail.ee, e-kaart ja m-kiosk, teatas TELE2 pressiesindaja.

'Meie reedel tehtud prognoos, et detsembris ületame Delfit 500.000

kontaktiga oli liiga tagasihoidlik' ütles Tele2 e-kommertsi direktor Andres

Jõesaar. 'Tegelik tulemus on üle kahe korra parem. Värskete andmete põhjal

said nn Suur Everyday keskkonnad kokku juba eelmisel nädalal 3,7 ja Delfi

2,7 miljonit lehevaatamist'.

Andres Jõesaar lisas, et kuigi Suur-Everyday loodi alles eelmisel reedel on

algus paljutõotav. ?Järgnevate nädalate jooksul tuleme turule mitme uue

interneti sisutootega ning loodame oma edumaad teiste konkurentide ees

veelgi suurendada'.

Analog on statistikaprogramm, mida kasutavad külastatavuse mõõtmiseks kõik

peamised Eesti internetikeskkonnad.

TELE2 on telekommunikatsioonifirma, kes pakub interneti ja

kaabeltelevisiooni teenuseid. Alates 1.jaanuarist hakkab TELE2 pakkuma

telefoniteenuseid.

Hetkel kuum