Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uuendatud Everyday ületas Delfit 1 miljoni kontaktiga
Statistikaprogrammi Analog värskete andmetel põhjal oli ajavahemikus 27.nov - 3.dets TELE2 internetikeskkondade kontaktide turuosaks 30%, millest omakorda suurima osa moodustasid detsembri algusest Everyday kaubamärgi alla koondatud keskkonnad Everyday.com, mail.ee, e-kaart ja m-kiosk, teatas TELE2 pressiesindaja.
'Meie reedel tehtud prognoos, et detsembris ületame Delfit 500.000
kontaktiga oli liiga tagasihoidlik' ütles Tele2 e-kommertsi direktor Andres
Jõesaar. 'Tegelik tulemus on üle kahe korra parem. Värskete andmete põhjal
said nn Suur Everyday keskkonnad kokku juba eelmisel nädalal 3,7 ja Delfi
2,7 miljonit lehevaatamist'.
Andres Jõesaar lisas, et kuigi Suur-Everyday loodi alles eelmisel reedel on
algus paljutõotav. ?Järgnevate nädalate jooksul tuleme turule mitme uue
interneti sisutootega ning loodame oma edumaad teiste konkurentide ees
veelgi suurendada'.
Analog on statistikaprogramm, mida kasutavad külastatavuse mõõtmiseks kõik
peamised Eesti internetikeskkonnad.
TELE2 on telekommunikatsioonifirma, kes pakub interneti ja
kaabeltelevisiooni teenuseid. Alates 1.jaanuarist hakkab TELE2 pakkuma
telefoniteenuseid.