• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Neste lõpetas kalli kütuse müügi

    Kui seni tõstsid Neste kütuse hinda teenindusjaamade suured ülalpidamiskulud, siis veel selle aasta sees ehitab Neste kõik jaamad ümber automaattanklateks. Kütuse hind on seega neis jaamades keskmiselt 25 senti odavam. Samas ei kao võimalus osta tanklast klaasipesuvedelikku või muud hädavajalikku, sest 11 automaatjaama juures saab aasta lõpuks olema R-Kioski kauplus.
    Esimene ümberehitatud Neste tankla avati läinud neljapäeval Tallinnas Peterburi teel Susi hotelli kõrval. Paar päeva hiljem avas uksed Sõle tänava tankla, seejärel Forelli tankla Mustamäe teel. Eile avati automaatjaam Mäos, täna-homme läheb lahti Smuuli tee tankla. Aasta lõpuks pole Nestel enam ühtegi kalli hinnaga teenindusjaama.
    Et harjutada inimesi kasutama kütuseautomaate, on päevasel ajal kõikide vastavatud tanklate juures abilised, kes vajadusel õpetavad automaattankla käsitsemist. Lisaks on kolmel esimesel päeval kütusehind niigi soodsamast hinnast veelgi soodsam. Seega saab näiteks homme osta Smuuli tee tanklast bensiini 95 Futura hinnaga 9 krooni ja 65 senti. Keskmiselt on automaattanklate hinnad aga 25 senti madalamad teenindusjaamade hindadest.
    R-Kioskist saab aga osta kõike hädavajalikku, nii leiba-saia kui ka laiatarbekaupu. Kuna tegemist on ajakirjanduse müügile keskendunud R-Kioskiga, siis tavalise teenindusjaamaga võrreldes on märksa pikem ajakirjanduse lett. Kiire pilguheit Peterburi tee ja Sõle tankla R-Kioski kaubariiulitele näitas, et ka autotarvikute osas on hädavajalik saadaval, küll aga domineerib hetkel veel õlide ja muude vedelike osas Neste kaubamärk, autokeemia osas CRC. Tegemist on aga üleminekuajaga, tulevikus kaubavalik tõenäoliselt muutub, kinnitas R-Kioski esindaja. Neste klientide jaoks on oluline seegi, et nii R-Kioskis kui ka pesulas saab tasuda Neste kliendikaardiga.
    Neste Eesti ASi jaemüügijuhi Artur Prauni sõnul ongi just viimased Eestis täiesti uus tase. Senistes Neste pesulates alustas tööd kogemustega Soome autopesufirma Spectra. Kui seni viibisid autopesulas klient ja auto kahekesi, siis nüüd tegeleb inimesega klienditeenindaja, kes võtab vastu raha või pangakaardi ja jälgib, et auto ikka korralikult puhtaks saaks. Teeb eelleotuse, laseb enne auto masinpesusse minekut üle survepesuga. Klient ei pea autost enam välja tulemagi.
    Mõistagi ei ole selline teenus just odavaimate killast. Üks protseduur maksis eile Sõle tankla pesulas 125 krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tarmo Ulla: kui kukud, tõuse ja proovi uuesti!
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
USA aktsiaturud alustasid nädalat jõudsa tõusuga
USA aktsiaturugude peamised indeksid taastusid täna suuresti möödunud nädala Tänupüha-langusest.
USA aktsiaturugude peamised indeksid taastusid täna suuresti möödunud nädala Tänupüha-langusest.
Põllumajandustootjate TOP: olukord on pinev, aga samas ka põnev
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Digi-Eesti lööb Dubai Expol laineid burgeriga
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.