Jaanuaris oli Eesti Postil tõsine tegemine kataloogikaubamajade klientide tellimuste täitmisega, Anttila püstitas oma kõigi aegade rekordi ning loodab tänavu kataloogikaubanduse kogukäibe kasvu, kirjutab Postimees.
ASi Anttila tegevdirektori Tauno Tuula kinnitusel on jaanuari kõigi aegade kuurekordi põhjus lihtne - viimase paari aasta jooksul Hobby Hallile turuosa kaotanud Anttila tõi turule samuti järelmaksuvõimaluse.
Anttila Eesti postimüügi turuosa oli mullu 25 protsenti, ligi poole turukäibest võttis endale Hobby Hall. Samas on Anttilal rohkem kliente. Kataloogikaubanduse kogukäive Eestis oli Postimehe andmetel mullu vähemalt 600 miljonit krooni.
Ehkki kataloogikaubanduse käive mullu võrreldes 1999. aastaga pisut langes, ootab Tuula 2001. aastalt uut kasvu. ?Tänavu on puhas tõus,? lausus ta.
Hobby Halli Eesti käive ületas Anttila oma 1999. aastal ning selle peapõhjuseks olid järelmaksukliendid. Varem pakkus Hobby Hall järelmaksuvõimalust 90 000 püsikliendile. Vastuseks Anttila järelmaksukonkurentsi tulekule avas Hobby Hall veebruari algul järelmaksuvõimaluse kõigile 170 000 kliendile.
1997. aastal hõlmas kataloogikaubanduse käive Eesti jaekaubandusest 7-8 protsenti, praegu on see sarnaselt põhjanaabriga 3 protsendi piirimail. Ühendriikides on kataloogikaubanduse käes Tuula väitel ligi 10 protsenti jaekäibest, Saksamaal aga umbes 6 protsenti.
Seotud lood
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.