Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ETV prognoosib tänavuseks reklaamikäibeks ligi 55 miljonit krooni
Eesti Televisioon on käesoleva aasta kolme kvartaliga teeninud sponsorlepingutest ja reklaamist veidi üle 35 miljoni krooni, mis moodustab 65 protsenti tänavusest 55 miljoni krooni suurusest aastaprognoosist.
ETV reklaamidirektori Rivo Saarna kinnitusel püsib reklaamitulude laekumine prognoositud plaanides. Saarna pidas reaalseks viie miljoni krooniseid kuukäibeid aasta viimases kvartalis.
'Aasta lõpus on reklaamijate aktiivsus traditsiooniliselt kõrge mitte ainult teleturul, vaid kõigis meediakanalites', ütles Saarna. 'Tervikuna on telereklaamiturg seoses globaalsele ebastabiilsusele, mis ei jäta mõju avaldamata ka Eestis, siiski pigem langevas- kui tõusvas trendis', lisas ta.
Eesti Televisiooni 2002. aasta reklaamiprognoos on pisut alla 60 miljoni krooni. '2002. aastal prognoosib Eesti Televisioon telereklaamituru üldist langust. ETV reklaamikäive säilib eelkõige tänu suurprojektidele nagu taliolümpiamängud, Eurovisiooni lauluvõistlus ja jalgpalli MM', kommenteeris Rivo Saarna.