• OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2252,24%50 405,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2252,24%50 405,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • 19.11.01, 11:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene uued sadamad söövad Baltimaade ja Soome transiidiäri

Soome panga andmete kohaselt kulutab Venemaa enda arvestuste põhjal 1,5 miljardit dollarit transiidile läbi Baltimaade ja Soome, kuid see võib peagi muutuda, kui kasutusele tulevad praegu ehitatav Ust-Luga kuivainesadam ning veel tänavu valmiv Primorski õliterminaal, kirjutab Delovoi Peterburg.
Arusaadavatel põhjustel on Balti riigid mures oma majanduse pärast. 1990ndate lõpus moodustas Vene transiit Eesti SKPst 7-9 %, 8-10 % Läti SKPst ning 4-6 % Leedu SKPst. Soome SKPst moodustas Vene transiit vaid 0,1 protsenti.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele